AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #21 Skrevet 14. oktober 2013 At det var en touchskjerm, er noe de burde ha informert deg om. Bare hyggelig. Synes det var merkelig at de ikke informerte meg om det ja, kjøpte pcen spontant siden jeg trengte pc til jobben.. Men jeg sto da fint å snakket med en fyr, er ganske sikker på at han ikke nevnte noe om at det var touch skjerm Anonymous poster hash: 17b6e...527
Minya Skrevet 15. oktober 2013 #22 Skrevet 15. oktober 2013 (endret) kjøpte ny pc også var det w8, hvordan får jeg det til w7 da? Godt forklart liksom, jeg er ikke så smart Anonymous poster hash: 17b6e...527 Kjøp en Win7 cd fra komplett.no Enten OEM-versjon (kun for en maskin med tre reinnstalleringer) eller en fullversjon som koster noe mer men som du også kan innstallere på mer enn en maskin og reinnstallere/formatere så mange ganger du vil. Husk å overføre alle nødvendige filer og mapper fra maskinen til en ekstern lagringskilde, enten ekstern harddisk eller minnepinne. Sett så cd'en i maskinen og start maskinen på nytt for at oppstart/formatering og innstalleringsekvensen skal komme opp. Følg instruksene. Endret 15. oktober 2013 av Minya
Gjest Ciegus Skrevet 15. oktober 2013 #23 Skrevet 15. oktober 2013 Touchskjerm er jo genialt på W8 pc. Jeg elsker min touch-pc med W8! Måtte bare bidra med noe positivt her...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå