Gå til innhold

Windows 8 skype er bullshit

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forstår virkelig ikke en dritt!!! Har ikke brukt skype på lenge, så jeg bestemte meg for å logge på. Her forsto jo jeg ikke en dritt da, er jo ingen knapper å trykke på.... Skulle legge til en kompis av meg men forstår jo faen ikke hvordan jeg gjør dette her???

Er veldig viktig for meg å få snakket med han her kompisen så raskt som mulig, så hvordan legger jeg til folk på skype?

Anonymous poster hash: 17b6e...527
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo, ingen som vet????????????

Skrevet

Nei, vil bare si at windows 8 er noe dritt fra ende til annen

Anonymous poster hash: 353bc...3cd
  • Liker 1
Skrevet

Er det virkelig umulig å legge til nye venner på skype? Wow vurderer å slette hele shitten.. Har trykket på alt som er å trykke på det inne..

Nei, vil bare si at windows 8 er noe dritt fra ende til annen

Anonymous poster hash: 353bc...3cd

Nei sier du det, vil ikke si at hele windows 8 systemet er lettere enn skypen.

Skrevet

Jeg tipper at du lastet ned ifra Windows Store?

Jeg har kun brukt desktop versjonen og der er det bare å gå på 'Contacts' -> 'Add Contact'. Hvis jeg husker rett.

Skrevet

Hvordan får jeg skiftet fra windows 8 til windows 7?

Skrevet (endret)

Hvis du oppgraderte til W8, så er det bare å formatere og putte i W7 og installere det på nytt. Ellers så må du kjøpe W7.

Endret av -Leon-
Skrevet

Hvis du oppgraderte til W8, så er det bare å formatere og putte i W7 og installere det på nytt. Ellers så må du kjøpe W7.

kjøpte ny pc også var det w8, hvordan får jeg det til w7 da? Godt forklart liksom, jeg er ikke så smart

Skrevet (endret)

Et alternativ er denne (64bit) eller denne (32bit).

Du finner hva du har på pcen din nå, med å windows knappen + pause, eller høyreklikke nede i venstre hjørne og trykke på System.

Under System type vil det stå enten 32 eller 64 bit Operation System...

Nå vet jeg ikke hvor lenge du har brukt W8, men jeg ville nå heller bare prøvd å blitt mer vant med det. Det er ikke noe gale bare W8. Det er bare nytt og tar tid å komme inn i.

Edit

For å legge til nye kontakter, så høyreklikker du på bakgrunnen. Når du har logget deg på Skype (Windows 8 versjonen ifra Store)

Endret av -Leon-
Skrevet

Et alternativ er denne (64bit) eller denne (32bit).

Du finner hva du har på pcen din nå, med å windows knappen + pause, eller høyreklikke nede i venstre hjørne og trykke på System.

Under System type vil det stå enten 32 eller 64 bit Operation System...

Nå vet jeg ikke hvor lenge du har brukt W8, men jeg ville nå heller bare prøvd å blitt mer vant med det. Det er ikke noe gale bare W8. Det er bare nytt og tar tid å komme inn i.

Edit

For å legge til nye kontakter, så høyreklikker du på bakgrunnen. Når du har logget deg på Skype (Windows 8 versjonen ifra Store)

Skjønner ikke hvordan jeg x-er ting i det hele tatt.... Har sikkert tusen programmer gående samtidig, det er så og si ingen x-er oppe forutenom internett og andre ting på skrivebordet..

Tusen takk ang. skype btw. :)

Skrevet (endret)

Last ned skype til desktop. Da får du den normale skypen og ikke den drittskypen w8 har. Sleit som effen med det selv, men man blir litt vandt med w8 med tiden. But still, w7 er best.

Endret av Alja91
Skrevet

x-er så mener du å lukke vindue?

Før musen øverst på skjermen slik at musen blir til en hånd, så drar du den ned mens du holder inne venstre musetast.

Skrevet

Last ned skype til desktop. Da får du den normale skypen og ikke den drittskypen w8 har. Sleit som effen med det selv, men man blir litt vandt med w8 med tiden. But still, w7 er best.

hvor laster jeg det ned?

Skrevet

x-er så mener du å lukke vindue?

Før musen øverst på skjermen slik at musen blir til en hånd, så drar du den ned mens du holder inne venstre musetast.

Da var det problemet løst, synes fortsatt windows 8 er rart..

Har også lagt merke til at jeg har "store" her, skulle gå inn der og sjekke om det var noen kule spill/apper, men det er jo langt fra like mange apper som på mobil? Er det pga. det er pc eller er det bare her hos meg?

Skrevet

hvor laster jeg det ned?

Jeg tipper at du lastet ned ifra Windows Store?

Jeg har kun brukt desktop versjonen og der er det bare å gå på 'Contacts' -> 'Add Contact'. Hvis jeg husker rett.

Skrevet (endret)

Da var det problemet løst, synes fortsatt windows 8 er rart..

Har også lagt merke til at jeg har "store" her, skulle gå inn der og sjekke om det var noen kule spill/apper, men det er jo langt fra like mange apper som på mobil? Er det pga. det er pc eller er det bare her hos meg?

Det er pga det er Windows og ikke Android eller IOS (iphone).

Det har ikke kommet så mange.

Jeg er nesten ikke innom der, hvis jeg vil ha et spill eller noe slikt så laster jeg det ned på nettbrettet/mobilen.

Endret av -Leon-
Skrevet

Skrullete av meg å ikke se den.. går i surr har ikke sovet på en god del timer...

Det er pga det er Windows og ikke Android eller IOS (iphone).

Det har ikke kommet så mange.

Daså.. Jeg har forresten touch skjerm på pcen er det mulig å ta av denne?

Skrevet
Daså.. Jeg har forresten touch skjerm på pcen er det mulig å ta av denne?

Du kan se om dette fungerer hos deg, aldri vært borti touch på pc før.

Skrevet

Du kan se om dette fungerer hos deg, aldri vært borti touch på pc før.

Synes dette touch-opplegget er bullshit, fikk ikke beskjed om dettte idet jeg kjøpte pcen... men jeg merket jo fort at dette var en touch-pc. Kunne kjøpt en ipad om jeg ville ha noe med touch..

takk for hjelp, om det er noe mer jeg lurer på så vet jeg heldigvis kg-navnet ditt

Skrevet (endret)

Synes dette touch-opplegget er bullshit, fikk ikke beskjed om dettte idet jeg kjøpte pcen... men jeg merket jo fort at dette var en touch-pc. Kunne kjøpt en ipad om jeg ville ha noe med touch..

takk for hjelp, om det er noe mer jeg lurer på så vet jeg heldigvis kg-navnet ditt

At det var en touchskjerm, er noe de burde ha informert deg om.

Bare hyggelig.

Endret av -Leon-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...