Okapi Skrevet 14. oktober 2013 #1 Skrevet 14. oktober 2013 Dette er mest en sutretråd, egentlig. Jeg sitter nå i et åpent kontorlandskap, og det er jo høst og greier, og med det kommer folk som konstant sitter og "renser halsen". Dvs. skikkelig høylydt kremting ved jevne intervaller. Jeg merker jeg begynner å bli rimelig irritert, det er jo skikkelig distraherende. Mulig jeg er litt i overkant var for sånt (klarer ikke sove med snorkere, etc.), men ærlig talt, dette er jo ikke en automagisk handling som hosting eller nysing, men noe de aktivt velger å gjøre. Hvorfor er sånt sosialt akseptert? 1
Trapp Skrevet 14. oktober 2013 #2 Skrevet 14. oktober 2013 Mulig jeg er litt i overkant var for sånt Nå er du i overkant streng mot deg selv, syns jeg. 1
Minya Skrevet 14. oktober 2013 #3 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg synes det er fint at sånt er relativt sosialt akseptert, for jeg er en harker. På grunn av at jeg en gang for mange år siden bodde i en muggsoppbefengt leilighet endte jeg opp med et problem med bronkiene som fører til økt slimproduksjon. Dette fører igjen til at jeg ofte får mye slim et stykke nedi halsen når jeg er litt forkjøla, noe jeg må harke ganske voldsomt for å få opp, hvis ikke risikerer jeg å ende med at jeg lager noen fantastiske brekningslyder i stedet. Jeg harker såpass ofte at det blir for dumt å måtte gå på toalettet eller et annet privat sted for å kunne renske halsen. Moren min plages av at jeg gjør det fordi hun synes det er fryktelig ufint og hun tror at jeg bare kan slutte å gjøre det. Men som sagt ender det som regel da i stedet med at jeg lager noen hinsides ekle brekningslyder, og det må da være mye kjipere å høre på? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå