Gå til innhold

Avføringsprøve


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg må ta to avføringsprøver, og fikk forklart det meste..

Men siden jeg ikke må regelmessig på do lenger pga mageproblemene vet jeg ikke helt når det kommer til å skje.

Om jeg må på do i kveld, hvordan oppbevarer jeg det da?

Må jo ha det et sted før jeg får levert det... :s

Anonymous poster hash: 0f9ca...715

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I kjøleskapet!



Anonymous poster hash: ba863...9a2
  • Liker 1
Skrevet

I kjøleskapet! Anonymous poster hash: ba863...9a2

Godt innpakket...

Anonymous poster hash: 120dd...b6d

  • Liker 1
Skrevet

Ja, i kjøleskapet om du ikke kan levere samme dag. Husk å skrive dato/tidspunkt for når prøven ble tatt!



Anonymous poster hash: e93c8...fb3
Skrevet

Godt innpakket...

Anonymous poster hash: 120dd...b6d

Avføringen ligger vel i en lukket beholder...godt skrudd igjen.

Anonymous poster hash: ba863...9a2

Skrevet

Hvis du leverer den på legekontoret oppevarer du den i kjøleskap. Om du skal sende den med posten oppebavrrer du den i fryseren.

Anonymous poster hash: 79232...aa3

Skrevet

Avføringen ligger vel i en lukket beholder...godt skrudd igjen. Anonymous poster hash: ba863...9a2

Hadde uansett tatt en pose rundt. Man kan jo ha bæsjrester på fingrene når man skrur igjen.

Anonymous poster hash: 120dd...b6d

Skrevet

Hadde uansett tatt en pose rundt. Man kan jo ha bæsjrester på fingrene når man skrur igjen.

Anonymous poster hash: 120dd...b6d

Det føler med en "skje" lignendes sak.Tvilsomt at en griser så fælt

Men alle vasker vel fingra etter dobesøk ..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...