AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #1 Skrevet 13. oktober 2013 Har den siste tiden hatt skikkelig røyksmak i munnen, og kjenner røyklukt :s Har aldri røyket og vet ikke hvor dette kommer fra. Noen som har opplevd lignende? Anonymous poster hash: 46d2f...956
Version 2.0 Skrevet 13. oktober 2013 #2 Skrevet 13. oktober 2013 Kanskje du har mangel på et eller annet? Da kan man få rare smaker i munnen. Jeg husker ikke hvilke vitaminer eller mineraler det gjelder, men mener på å ha lest det en plass. Et annet svar kan være at du er gravid. Da får man også nye og merkelige smaker og lukter. Går du på noen faste medikamenter? Kan være en bivirkning. Omgås du røykere på daglig basis? Umulig å si hva det kan være, men dersom dette fortsette ville jeg tatt et legebesøk.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #3 Skrevet 13. oktober 2013 Bor du i Bergen? Anonymous poster hash: ba6d3...5f1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #4 Skrevet 13. oktober 2013 Bor ikke i Bergen nei Verken jeg eller samboeren røyker og jeg går ikke på noen medikamenter Merkelig dette Anonymous poster hash: 46d2f...956
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå