AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #1 Skrevet 13. oktober 2013 Hei! Har nå satt inn min første p-ring, på 1mens dag.. kan jeg da bruke tanpong eller må jeg bruke bind? Noen som kan svare? Anonymous poster hash: cd089...fd4
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #2 Skrevet 13. oktober 2013 oi, tittelen ble det litt tull med... Anonymous poster hash: d0892...fab
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #3 Skrevet 13. oktober 2013 Går helt fint for meg å bruke tampong med p-ring i hvert fall. Ringen ligger liksom lengre inn enn tampongen. Anonymous poster hash: 51064...d7a
curlygirly94 Skrevet 13. oktober 2013 #4 Skrevet 13. oktober 2013 Ja du kan fint bruke tampong. Det er ikke slik at ringen detter ut eller noe
Gjest Awzm me Skrevet 14. oktober 2013 #5 Skrevet 14. oktober 2013 Hahah, nå trodde jeg det var oppfunnet noe nytt som p-ob
Gjest Ciegus Skrevet 14. oktober 2013 #6 Skrevet 14. oktober 2013 Kommer helt an på, du må bare prøve. Hos meg sitter ringen langt nede så det er litt knotete å bruke OB, men det funker. Men da må jeg passe på at ringen ikke faller ut når jeg drar ut tampongen. Om ringen sitter høyt i skjeden skal det ikke være noe problem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå