Gå til innhold

OB og P- OB og P-ring?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Har nå satt inn min første p-ring, på 1mens dag.. kan jeg da bruke tanpong eller må jeg bruke bind? :vetikke:

Noen som kan svare?



Anonymous poster hash: cd089...fd4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi, tittelen ble det litt tull med... :fnise:



Anonymous poster hash: d0892...fab
Skrevet

Går helt fint for meg å bruke tampong med p-ring i hvert fall. Ringen ligger liksom lengre inn enn tampongen.



Anonymous poster hash: 51064...d7a
Skrevet

Ja du kan fint bruke tampong. Det er ikke slik at ringen detter ut eller noe

Gjest Awzm me
Skrevet

Hahah, nå trodde jeg det var oppfunnet noe nytt som p-ob :laugh:

Skrevet

Kommer helt an på, du må bare prøve. Hos meg sitter ringen langt nede så det er litt knotete å bruke OB, men det funker. Men da må jeg passe på at ringen ikke faller ut når jeg drar ut tampongen.

Om ringen sitter høyt i skjeden skal det ikke være noe problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...