AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #1 Skrevet 13. oktober 2013 Hei. Jeg tok p-pille oraclon på fredag.. Klarte å rote til å miste p-pillene på fredag. Hadde sex på lørdag og søndag uten å få tatt p-piller siden de er mistet.. Burde jeg da ta angrepille eller er ppillene enda sikkre? Mvh redd jenteAnonymous poster hash: db53e...265
#Sunrise Skrevet 13. oktober 2013 #2 Skrevet 13. oktober 2013 Hvorfor lager du 2? og vis du hadde følgt med når legen ga deg p-pillene så hadde du vist at dem ikke er sikre i 7 dager om du glemmer, har diare eller oppkast, dermed må du ta angrepille, men det er også forsent nå. så kryss fingra så vet du det neste gang:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå