Gå til innhold

P-pille hjeelp


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg tok p-pille oraclon på fredag.. Klarte å rote til å miste p-pillene på fredag.

Hadde sex på lørdag og søndag uten å få tatt p-piller siden de er mistet.. Burde jeg da ta angrepille eller er ppillene enda sikkre?

Mvh redd jente

Anonymous poster hash: db53e...265

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor lager du 2? og vis du hadde følgt med når legen ga deg p-pillene så hadde du vist at dem ikke er sikre i 7 dager om du glemmer, har diare eller oppkast, dermed må du ta angrepille, men det er også forsent nå. så kryss fingra så vet du det neste gang:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...