Gå til innhold

Hvordan kle av meg sexy?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en elsker jeg skal treffe til uka. Som regel river vi bare av hverandre klærne ;) men neste gang har jeg lyst til at han skal se at jeg kler av meg i håp om å kåte han skikkelig opp. Jeg har ikke så

god selvtillit, men jeg vet han syns jeg er deilig så jeg har lyst til å prøve. Er det noen her med tips til hvordan jeg bør gjøre det? Regner med at de aller fleste menn liker det?

Anonymous poster hash: f189e...4e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres potensielt awkward ut. Ikke alle menn som liker slikt. Spesielt ikke om dama har dårlig selvtillit og virker usikker. Enkelte ting fungerer best på film!

Men hør med ham, eller ta i betraktning hvordan hans preferanser er generelt. Du kjenner ham, det gjør ikke vi!



Anonymous poster hash: dc848...3ca
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta ihvertfall på deg noe som er lett å ta av! Ingenting er mer kleint og mindre sexy enn å stå der å prøve å komme ut av skinny jeans..

Anonymous poster hash: 61862...96b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha på deg kjole, eller noe som er lett å ta av seg, uten at den sitter fast rundt halsen din, kan bli litt kleint.. hehe! Ikke tenk for mye på det, for da blir du å se usikker ut.

Endret av s@nd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er enig med poster over her som sier at det er blir potensielt awkward, spesielt om du ikke har så god selvtillit.

Hvis det lå naturlig for deg hadde du ikke trengt å stille spørsmålet. Bare ta ting som de kommer og ikke overtenk disse tingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt over: dette er en av de tingene som ikke fungerer så bra å gjøre halveis. Blikk er viktig, og det helper ikke å kle av seg sakte om man ikke har rett undertøy ;)

Endret av Mike Waters
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...