Gå til innhold

På hyttetur i Nordmarka


Anders42

Anbefalte innlegg

Som friluftsmann er jeg mye ute på turer ,nyter hver en ledig mulighet til å komme meg ut . Gjerne på fjellet der jeg trives veldig godt og er ofte, da mest i Jotunheimen og Rondane .

I sommer har det blitt mange fine turer 2-3 dagers overnattingsturer og ofte har jeg benyttet meg av hyttene til turistforeningen, der man bare kan dumpe inn og overnatte, så sant det er ledig seng.

I den forbindelsen har jeg hatt flere spennende møter både i fjellet og i Nordmarka, og en av disse turene gikk en sommer innover i Nordmarka en kjempefin sommerdag, varmt og bra varsel for de neste dagene. For å ikke røpe helt min identitet så nevner jeg ikke stedsnavn , men kan vel si at den hytten jeg kom til ute på ettermiddagen ligger et godt stykke inne i marka og er ikke så stor , men meget idyllisk. Jeg regnet vel med å være alene siden det var midt i uka , så for meg noen slappe dager med god bok og litt sol og bading ved vannet .

Da jeg låste opp hengelåsen var jeg overbevist om at dette ville bli et opphold uten noen flere , jeg hadde ikke møtt mange på turen inn heller , så jeg fant den beste senga og la sekken oppi av gammel vane . Så flekket jeg av meg alle klærne og gikk til vannet , det var bare å jumpe uti og det var herlig . Stillhet, ingen mennesker , varm sol , jeg lå ved vannet og tørket på håndkle i en halvtimes tid .

Så gikk jeg opp til hytta for å lage meg mat . Jeg dro på meg en boxer og en trøye og hold på med litt matlaging da jeg hørte noen utenfor døra, kikket ut men så ingen . Forsatte med mitt, og satte meg etter hvert ved spisebordet å spiste . Jeg bestemte meg for å hente vann , da jeg gikk ut av døra så jeg det stod en sekk oppetter veggen , og nede ved vannet så jeg ei dame lå å solte seg . Jeg pilte inn og dro på meg shortsen og gikk ut igjen og ned mot vannet .

Hun hørte jeg kom og reiste seg litt og hilste på , så slo vi av en liten prat, hun lurte på om jeg hadde vært her lenge og om det var mange i hytta . Bare meg her sa jeg, og jeg kom for en liten stund siden . Da er det vel plass til meg også da sa hun og smilte litt , jeg tenkte å bli her en dag eller to, det er så flott her og lite folk .

Jeg sa at det var bare hyggelig og gikk etter hvert ned å hentet vann , gikk opp igjen og fant meg en bok som jeg tok med ut å la meg på et pledd i sola .

Hun kom gående opp mot hytta etter en times tid , spurte hva jeg leste og lurte også på om jeg hadde laget mat , eller om vi kunne gjøre det samtidig . Jeg sa jeg var mett , at jeg hadde spist litt før hun kom , og sa jeg skulle ligge å lese litt mer også bade litt senere . Det hørtes deilig ut sa hun , jeg blir gjerne med på det om en time eller så.

Jeg leste en times tid til , det var steikvarmt og jeg var mer enn klar for et bad så jeg stakk hodet inn i hytta å sa at jeg skulle bade , så hentet jeg håndkle og gikk ned , kastet meg uti vannet, herlig , var det . Hun kom etter noen minutter , jeg var langt ute , svømte meg en god runde og så hun vasset forsiktig uti vannet uten en tråd på kroppen og jeg kjente pulsen skvatt opp noen hakk , dette kan bli interessant, hun var i god form , flott dame i trettiårene og jeg svømte etter hvert mot land , hun lå på rygg og mumlet noe om hvor deilig det var , hvor friskt det var og jeg kunne skimte det hvitbleke området der solen sjelden slipper til :)

Hun var veldig blid og sprudlende , jeg kom meg etter hvert inn på grunna og stod å ristet vann ut av øret da hun kom svømmende inn . Blyg var hun åpenbart ikke der hun gikk forbi meg i blanke messingen og opp på land , der tok hun håndkle og tørket seg litt rundt , hun hadde faste små , deilige pupper med struttende vorter , så tok hun håndkle rundt seg å la seg ned på pleddet hun hadde med . Jeg kjente det begynte å skje ting i shortsen, en flott naken dame og meg alene langt inni skogen , dette var et deilig sammentreff . Kanskje det kunne bli noe spennende ut av dette ?

jeg la meg på et pledd ved siden av henne , og vi lå å tørket i sola , hun lå med lett spredte ben og håndkle så vidt nedenfor rumpa , som så fast og fin ut , nesten så jeg kunne se det aller helligste :) Pulsen var kraftig stigende , innrømmer det . Solen stekte og etter hvert dristet jeg meg til å dra av shortsen og boxeren og bare hadde håndkle rundt meg , sånn at det skulle tørke opp litt der nede også . Så lå vi der dag småpratet litt om vær og vind , hun snudde seg å lå med de faste stive brystvortene pekende rett i været, jeg klarte ikke holde øynene unna og merket at blodet pumpet ned i kuken , så herlig . Jeg turte ikke snu meg , ble liggende på magen ellers hadde håndkle stått som et lite telt . Så ble vi stille, bare lå og solte oss og varmen var nesten uutholdelig , jeg måtte komme meg i vannet .

Hun kom meg i forkjøpet og spurte om jeg ikke skulle ta et bad igjen , og joda det fristet jo , men jeg hadde en beinhard ereksjon som jeg lå oppå :) Hun reiste seg og slapp håndkle ned på pleddet og gikk ned mot vannet , vasset ut og la seg sakte ned i vannet , i det hun bøyde seg fremover kan jeg sverge på at jeg så det glinset mellom bena hennes , hun svømte litt utover og skravlet ivei om hvor herlig det var og at jeg måtte komme uti . Jeg tenkte skitt au, og reiste meg opp med rumpa imot henne og begynte å fomle med shortsen, skulle ha den på , da hun lo og sa , det er bedre uten , det er herlig å bade naken og det er jo bare oss her . Ok, jeg har alltid vært litt blyg ovenfor damer , men nå var jeg ganske kåt , hadde fortsatt nesten full ereksjon da jeg snudde meg og gikk mot vannet , hun så på meg og lo litt , så la hun seg bakover og fløt på ryggen utover vannet .

Jeg kom meg uti og svømte mot henne , hun lå fortsatt og fløt på ryggen og jeg kunne tydelig se det velfriserte herlige kjønnet hennes svulmende , deilig. For en sinnsyk opplevelse , jeg visste ikke engang hennes navn .

Vi badet en stund , pratet litt . Etter hvert svømte hun inn og gikk å la seg på pleddet på magen , uten noe håndkle over seg , helt naken, et nydelig syn .

Da jeg kom opp av vannet var ereksjonen allerede på vei opp igjen, og kuken vippet mens jeg gikk opp til pleddet , jeg så den herlige glatte musa mellom bena hennes der hun lå , og la meg forsiktig ned på pleddet , på magen . Vinden suste i trekronene , ingen andre lyder , bare varme , sol og denne nakne flotte damen ved siden av meg , vi lå å småskravlet om studietid og diverse annet , så lå vi å døste litt uten at noe ble sagt , så utrolig deilig ! Plutselig spurte hun om jeg lunne være så snill å smøre henne på ryggen med solkrem , og jeg sa jada, klart det , men hvordan skulle jeg gripe an dette uten at det ble rart ? Hun tok frem solkremen fra en liten taske hun hadde og gav meg den , jeg måtte jo sette meg opp . Hun lå med ansiktet vendt fra meg . Jeg satte meg opp på knærne og satte i gang å smøre henne sakte og forsiktig på ryggen, kuken stod som et spett og var bare noen ticentimetere unna siden hennes . Hvis hun snudde seg ville hun stirret rett på den . Jeg virkelig nøt å smøre henne , fast fin hud , jeg smurte på ned til rumpa , der det hvite skillet begynte , og jeg kunne tydelig se den våte glatte sprekken hennes , hun så ut til å ha spredd bena noe mer .

Da jeg var ferdig med ryggen skulle jeg til å legge meg ned igjen , men hun sa at jeg gjerne kunne ta alt bak der mens jeg var i gang, om jeg ville. Og hun sa jeg hadde gode hender . Ok, jeg begynte å bli litt grøtete i stemmen merket jeg , og kuken var stiv som den aldri før hadde vært, dette var så utrolig opphissende..

Jeg fortsatte nedover rumpa hennes , strøk forsiktig ut solkrem bare noen få centimeter fra den glinsende våte sprekken , fra det lille stramme rumpehullet .

Fortsatte nedover bena og oppover på det andre , jeg måtte flytte meg litt , satte meg på skrevs over hennes ben , og pungen fikk varme fra baksiden av hennes lår . Hun lå og mmmmet seg mens jeg tok det siste opp på rumpa , så tok jeg videre oppover ryggen i noen lange drag for å avslutte . Da jeg gikk av henne og raskt la meg ned på pleddet lot hun bena spre seg enda mer og hun sa takk , og at det var så godt å bli stelt litt med .

Jeg sa kjekt at det bare var hyggelig og at det bare er å si fra igjen :) Etter noen minutter spurte hun om hun skulle smøre meg også , og jeg takket ja . Jeg lå på magen og hun satte seg over meg og begynte å smøre meg på ryggen , deilige hender , nedover ryggen , helt ned på rumpa . Jeg kunne kjenne kjønnet hennes imot det ene låret mitt , tydelig vått og varmt , hun fortsatte å stryke meg på ryggen mens hun beveget seg litt frem og tilbake , så fortsatte hun nedover rumpa og etter hvert bena mine , det var så herlig at jeg var redd jeg skulle komme der og da . Vil du jeg skal ta foran også? Ehh.. ja kanskje det er lurt ..? Jeg snudde meg rundt etter at hun var gått av meg , og lå nå med en kraftig ereksjon rett i været , hun satte seg ned ved siden av meg og strøk på solkrem utover brystet og skuldrene mine og helt ned til navlen, jeg lukket øynene og nøt dette vanvittige herlige øyeblikket , kikket opp innimellom og kunne se rett inn i hennes øyne og de vakre puppene ,så fortsatte hun nedover bena mine , begge to før hun la seg ned på pleddet sitt igjen, ganske nær meg denne gangen og med ryggen ned :) Der lå vi noen minutter i stillhet , jeg med en kraftig ereksjon som var sprekkeferdig og hun med godt spredte ben, varmen fra sola gjorde dette perfekt.

Etter noen minutter bøyde hun seg fremover for å hente drikkeflasken sin , med ett stod hun på knærne fremoverbøyd med den vanvittig deilige bakstussen rett imot meg og jeg kunne ikke holde meg lengre , jeg reiste over på siden og lot tunga mi gli sakte mellom rumpeballene hennes og nedover den glinsende våte sprekken hennes , hun stønnet og skjøv rumpa mer imot meg og med ett så var vi i en nærmest hysterisk deilig sammenfiltring der safter , og kjønn og munner og lepper jobbet iherdig mot hverandre , det gikk ikke lenge før hun tok meg i munnen og sugde meg så jeg brast fullstendig , jeg kom så kraftig inni munnen hennes at jeg trodde jeg skulle få hjertestans , hun svelget alt , jeg tror ikke en dråpe gikk til spille der .. Så vanvittig , så deilig .. Vi fortsatte utover kvelden og fortsatte også dagen etter , det ble den mest minnerike hytteturen jeg har opplevd i Nordmarka . Jeg skal ikke røpe så mye mer , jeg tenker at dette er sånn som skjer en gang i livet . Vi har ikke treftes siden , og jeg vet ikke hvor hun bor , men jeg vet fornavnet :) Historien er sann, selv om det kanskje virker utrolig . Hva tenker dere andre her inne om slike treff ? Jeg har levd lenge på den opplevelsen

Endret av Anders42
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes egne nettsider for slikt. Post søpla di der i stedet.



Anonymous poster hash: 3539b...f62
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes egne nettsider for slikt. Post søpla di der i stedet.

Anonymous poster hash: 3539b...f62

Søppel? Ble du misunnelig ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søppel? Ble du misunnelig ?

Nei, jeg kan skrive.

Anonymous poster hash: 3539b...f62

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra oss vanlige menn her inne: Sorry. Ikke hold folk som Anders42 mot oss, er dere snille, vi blir like pinlig berørt selv.

Anonymous poster hash: a16f3...ffa

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meanwhile: En stakkars nudist griner og bærer seg i et av landets voldtektsmottaker.



Anonymous poster hash: e6f05...1b9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts...den skrønehistorien din der får du selge til Cupido eller noe slikt. Tipper du har drømt lenge om dette på dine turer i Nordmarka. hehe. Hvem vet, kanskje du er heldig en gang.



Anonymous poster hash: a1edf...c9d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten dette er sant eller ikke, synes jeg ikke TS fortjener så kvasse svar, egentlig.. Han skader da vitterlig ingen med/i denne historien?



Anonymous poster hash: 9a424...499
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten dette er sant eller ikke, synes jeg ikke TS fortjener så kvasse svar, egentlig.. Han skader da vitterlig ingen med/i denne historien?

Anonymous poster hash: 9a424...499

Det finnes som sagt egne nettsider for sånt. Dette er et diskusjonsforum.

Anonymous poster hash: 3539b...f62

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten dette er sant eller ikke, synes jeg ikke TS fortjener så kvasse svar, egentlig.. Han skader da vitterlig ingen med/i denne historien?

Anonymous poster hash: 9a424...499

Det som er teit er denne åpenbart fake "dette hendte meg" vinklingen. Hadde vært bedre å skrive "hva synes dere om denne novellen jeg skrev?"

Anonymous poster hash: 2d34c...a15

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Vinden suste i trekronene". Det var ingen mørk og stormfull natt, altså?



Anonymous poster hash: a0427...f42
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes det var bra skrevet jeg, selv om det tok litt lang tid før det kom til temaet, men det var noe av det som var pirrende.

Men tror at dersom du hadde begynt å slikke en dame i ræva helt uten forvarsel så tror jeg du hadde fått et slag i trynet, ikke dette du fortalte her altså....



Anonymous poster hash: 101b5...7c1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...