AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #1 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg bruker loetta 28. Har fram til nå tatt pilla kl 21 fordi det har vært mest praktisk. Nå har det endret seg ig heg ønsker å ta pilla kl 09 i stedet. Er det bare å ta en pille kl 21 og neste dag kl 09 og deretter akktid 09-eller vil beskyttelsen bli dårligere? Blr jeg vente med tidspunkt endring til nytt brett? Har gått på loetta 28 i 2mnd. ..Anonymous poster hash: eeadd...845
Mistymya Skrevet 13. oktober 2013 #2 Skrevet 13. oktober 2013 Når du bytter tid, skal du alltid korte inn tiden. Du tenker altså rett
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #3 Skrevet 13. oktober 2013 Det er bare å bytte tid det, ikke noe problem. Om du har mulighet til å ta pillen før kl 21 så gjør gjerne det sånn at du forskyver det i løpet av noen dager. Men jeg kan ikke tenke meg at det er noe problem å ta en pille kl 21 og deretter kl 09. Anonymous poster hash: 99d6c...d69
Minya Skrevet 13. oktober 2013 #4 Skrevet 13. oktober 2013 Null problem å bytte tidpunkt så lenge du korter inn tiden mellom to piller. Så ta en klokken 21 og så en ny klokken 09 neste morgen.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #5 Skrevet 14. oktober 2013 Maks tid mellom to piller står i pakningsvedlegget, en del trefasepiller har 36 timer, og da kan man forskyve den veien man vil. Anonymous poster hash: 4f4f4...f92
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå