Gå til innhold

Piller som hjelper en ned i vekt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Efedrin?

Har hørt at amfetamin skal hjelpe på vektnedgang.

Efedrin er et mildt sentralstimulerende middel. Efedrin brukes brukes som slankemiddel og prestasjonsfremmende middel. Et sentralstimulerende stoff som gir økt overskudd og energi, og som har som bivirkning at det fjerner følelsen av sult. Efedrin kan kjøpes over disk i EU til eget brug http://efedrinnorge.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Finnes det noen piller som faktisk hjelper en å gå ned i vekt, og som ikke er svindyr?

Anonymous poster hash: aa493...fc5

Tyroxin virker, men det må du til lege for å få. Det er strenge betingelser for dette middelet, men du kan alltids forsøke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det farlige med eferdrin er jo at man ikke "merker" at man er sliten, derav er det flere som danser/løper seg til døde.

Clenbuterol er et veldig effektivt middel for å gå ned fett, men dog farlig for bla hjertet (arytmisk hjertefrekvens) - øker kroppstemperaturen og metabolismen.

Albuterol (salbutamol) ( inneholdes i små mengder i astmainhalatorer, derfor det er så mye oppstyr rundt dette med idrettsutøvere som bruker inhalatorer) - er en mildere, mer rasktopptagende variant av Clenbuterol, og albuterol er ikke veldig farlig på kroppen i moderate mengder/doser. Økt kroppstemperatur, dermed metabolismen. Fått mye positiv omtale. Funker litt som efedrin, men albuterol funker mer stedene der du vil, og mindre der du ikke vil den skal funke.

Sibutramine senker sultfølelsen (populær blandt anorektikere - er en SNRI, oppfunnet for bruk på overvektige - er en antidepressesiv. Øker bla serotonin.

T3 - trijodotyronin og T4- Tyroksin

Transporten av proteiner og karbohydrater til muskelcellene går fortere og man kan tilføre kroppen mer byggematerialer. I tillegg kan man brenne fett mer effektivt. Farlig å bruke i den essens at kroppen kan slutte og naturlig produsere tyroider, T4 farligere å ta enn T3.For de som ønsker en raskere forbrenning, men ikke ønsker å bruke legemidler på egenhånd, så er det verdt å merke seg at jod er viktig for produksjonen av disse hormonene. Det finnes også kosttilskudd med både tyrosin og jod(kelp). Selv om man heller ikke bør overdrive bruk av slike kosttilskudd, så er det mye tryggere enn å bruke T3 eller T4 på egenhånd.

Alle disse stoffene er "dop" i mer eller mindre forstand og du kjører risikoen med bieffekter når du tar dem.

Det er få "lovlige" piller du bare kan ta for å rase ned i vekt som ikke kommer med et lass av bieffekter. Akt deg min advarsel, ikke prøv noe, jeg burde kunne vite det.

Endret av Jigsaw
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fitnessr

Hvorfor bruke piller for å gå ned i vekt?
Er det ikke mye bedre å bruke kroppen sin og kjenne at man har gjort noe bra for seg selv?

De fleste slankepiller gjør bare så du mister vannet i kroppen og da du slutter på de så vil du gå opp igjen i vekt med en gang. Det er bare lureri!

Spis heller sunt og variert! Fisk og kylling er bra:)
Meld deg inn på et treningssenter, kanskje har de fellestreninger som f.eks. zumba, spinning osv. Dette er gøy og ikke minst effektivt :)
Du kan jo også få deg noen PT-timer, det anbefaler jeg sterkt! Det er ikke barebare å begynne å trene, man vil jo helst kunne litt teknikk også :):trene:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fitnessr

Hvorfor bruke piller for å gå ned i vekt?

Er det ikke mye bedre å bruke kroppen sin og kjenne at man har gjort noe bra for seg selv?

De fleste slankepiller gjør bare så du mister vannet i kroppen og da du slutter på de så vil du gå opp igjen i vekt med en gang. Det er bare lureri!

Spis heller sunt og variert! Fisk og kylling er bra:)

Meld deg inn på et treningssenter, kanskje har de fellestreninger som f.eks. zumba, spinning osv. Dette er gøy og ikke minst effektivt :)

Du kan jo også få deg noen PT-timer, det anbefaler jeg sterkt! Det er ikke barebare å begynne å trene, man vil jo helst kunne litt teknikk også :):trene:

Jeg har selv brukt fettforbrenningspiller, det funket i veldig liten grad for min del. Jeg brukte dette samtidig som jeg startet og trene, gikk ned 5 kg på veldig kort tid.. Aner ikke om dette har med fettforbrenningspillene eller om det bare var treninga:)

Jeg fikk også veldig mye energi av pillene i starten, men det ga seg etter hvert.

- fitnessr

Endret av fitnessr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svar skikkelig da. Jeg vil også vite om det finnes noen piller for å gå ned i vekt. Og noen for å få muskler.

Du kan ta steroider for å lettere bygge muskler i allefall. Har hørt at speed gir deg veldig redusert appetitt og økt aktivitetsnivå...

Go crazy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Afrikansk mango og grønn kaffe fra bioform funker!



Anonymous poster hash: d4b96...b65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...