Gjest Blomst83 Skrevet 13. oktober 2013 #21 Skrevet 13. oktober 2013 Ikke "bælfeit" da. Det er bare snakk om 7 BMI-poeng opp, så hamstre slankepiller og så 14 ned igjen fort som svint. Dessuten skal jeg ikke tilbake til der jeg er nå, jeg skal enda mer ned. Til rundt 15-16 (mener Brad Pitt var ca. der på sitt beste). Jeg er 21 nå. Hvorfor det når det holder med 28? Jeg håper seriøst ikke du er du bortreist i tankegangen som du gi utrykk for her.
Version 2.0 Skrevet 13. oktober 2013 #22 Skrevet 13. oktober 2013 Svar skikkelig da. Jeg vil også vite om det finnes noen piller for å gå ned i vekt. Og noen for å få muskler. Ikke placebo-piller, skikkelige piller. Men nå fant jeg en del slankepilleartikler. På KG, faktisk. Den her ser lovende ut: http://www.klikk.no/helse/dinkost/vektkontroll/article456268.ece Hun var ihvertfall slank og fin hun dama på illustrasjonsfotoet. Orket ikke lese hele artikkelen fordi det var så mange vanskelige ord der, men skjønte det ihvertfall sånn at man kan drite seg ned i vekt. Høres logisk ut. Eneste som er dumt er at du må få BMI'en opp på 28 først, hvis ikke virker de ikke eller noe. Jeg har en BMI på 21 nå. Hvor lang tid vil det ta meg å nå 28? På sikt vil jeg ned til 16, men da må jeg ha piller. Helst flere forskjellige typer piller. Haha! Du virker morsom! :D Rock on! 1
Gjest Peanut Skrevet 13. oktober 2013 #23 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg brukte 30 days. Det kan jo godt være at jeg også gikk ned fordi jeg tok meg sammen og spiste mye mer sunn mat, men jeg tror også at det hjalp litt... <_< Jeg gikk ned ca. 14 kg over en periode på 1 år og har ikke gått opp i vekt igjen. Ligger stabilt på 54- 54,7 kg.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #24 Skrevet 13. oktober 2013 be legen om råd. Det finnes 2 typer på markedet som du kan få på resept.Men da må bmi være overvektig først. Hvilke da? Tenker du på den som skal absorbere noe fett eller noe greier? Den Reductin ble jo trukket fra markedet. Anonymous poster hash: ac05f...ca7
Trapp Skrevet 13. oktober 2013 #25 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg gikk ned ca. 14 kg over en periode på 1 år Er ikke det ganske sakte, med tanke på at du har brukt slankepiller? Jeg så for meg noe mer i nærheten av 5 kilo per måned på slankepiller... 2
Gjest Peanut Skrevet 13. oktober 2013 #26 Skrevet 13. oktober 2013 Er ikke det ganske sakte, med tanke på at du har brukt slankepiller? Jeg så for meg noe mer i nærheten av 5 kilo per måned på slankepiller... Jo, men jeg tok ikke sjansen på å gå fortere ned i tilfellet jeg gikk fort opp igjen. Men nå har jeg ligget på 54-54,7 kg i 3 år, så glad for at jeg tok det over så lang tid.
Pieemor Skrevet 14. oktober 2013 #27 Skrevet 14. oktober 2013 Prøvd alt som er av slike slankepiller. Chilli greier, husker ikke navnet og 30DAYS. Har også prøvd slike måltider, men ingenting virker. Det er bare tull og lureri. Ville teste det ut selv, og sitter igjen med tapte penger og ingen resultater. Bevegde meg i tillegg, men de hjalp ikke særlig. 1
MsPaddington Skrevet 14. oktober 2013 #28 Skrevet 14. oktober 2013 Jo, forresten. Når jeg tenker meg om så funker Non-Stop. Ikke kødd. Svelg èn Non-Stop hver dag, vilkårlig hvilken farge. De fungerer best om du samtidig spiser sunt og mosjonerer, da vil du se effekt. Tabris: Jeg digger deg!
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #29 Skrevet 14. oktober 2013 Det finnes faktisk. Jeg kjøpte noe greier på en treningsbutikk som gir energi (til trening) og demper matlysten. De var så effektive at jeg måtte dobbeltsjekke innholdsfortegnelsen for ulovlige ingredienser. Eller så har du alltids boler og sentralstimulerende, men da må du på det illegale markedet. Anonymous poster hash: 43efc...707
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #30 Skrevet 14. oktober 2013 HAHAHAHAHAHAHAHA! Så planen er å bli bælfeit så du kan ta piller som fører deg tilbake til en normal BMI som du har nå? Bælfeit med en BMI på 28? Du er et ekte medlem av KåGe skjønner jeg. Her ser du før- og etterbilde av ei dame som har tatt slankeoperasjon der hennes BMI nå er 28. Sånn ser en kropp med BMI på 28 ut, og absolutt ikke bælfeit. Før-bildet med BMI på 40 er kanskje mer i kategorien "bælfeit". http://www.dailymail.co.uk/home/you/article-2232918/Were-gastric-graduates-learning-curve.html Anonymous poster hash: e320e...5e9 1
Gjest Runforit Skrevet 14. oktober 2013 #31 Skrevet 14. oktober 2013 Bælfeit med en BMI på 28? Du er et ekte medlem av KåGe skjønner jeg. Her ser du før- og etterbilde av ei dame som har tatt slankeoperasjon der hennes BMI nå er 28. Sånn ser en kropp med BMI på 28 ut, og absolutt ikke bælfeit. Før-bildet med BMI på 40 er kanskje mer i kategorien "bælfeit". http://www.dailymail.co.uk/home/you/article-2232918/Were-gastric-graduates-learning-curve.html Anonymous poster hash: e320e...5e9 Det er satt på spissen når en normalvektig person vurderer å legge på seg masse vekt for å kunne starte å bruke slankepille. Om du ikke ser poenget jeg laget så beklager jeg det. 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #32 Skrevet 14. oktober 2013 Er det noen som har hørt noe om denne nye til nuskin-pyramiden da? TR90 eller noe sånt? Har ei venninne som raver om det i eningen. Men jeg ser jo at deres piller også skal tas "i sammenheng med et kostholdsopplegg", så jeg stiller meg vel noe nølende...! Anonymous poster hash: 400e4...3d6
Gjest Blomst83 Skrevet 14. oktober 2013 #33 Skrevet 14. oktober 2013 , så jeg stiller meg vel noe nølende...! Anonymous poster hash: 400e4...3d6 Det gjør du rett i.
FruLuna Skrevet 14. oktober 2013 #35 Skrevet 14. oktober 2013 Før i tiden fantes det piller som inneholdt bendelorm, kunne det vært noe? Da går du ned i vekt. 1
Sugerøret Skrevet 14. oktober 2013 #36 Skrevet 14. oktober 2013 Hvilke da? Tenker du på den som skal absorbere noe fett eller noe greier? Den Reductin ble jo trukket fra markedet. Anonymous poster hash: ac05f...ca7 xenical og alli. Er en til men den husker jeg ikke navnet på. De absorberer ikke,du får fettdiare om du spiser for fet mat...
Version 2.0 Skrevet 14. oktober 2013 #37 Skrevet 14. oktober 2013 Bælfeit med en BMI på 28? Du er et ekte medlem av KåGe skjønner jeg. Her ser du før- og etterbilde av ei dame som har tatt slankeoperasjon der hennes BMI nå er 28. Sånn ser en kropp med BMI på 28 ut, og absolutt ikke bælfeit. Før-bildet med BMI på 40 er kanskje mer i kategorien "bælfeit". http://www.dailymail.co.uk/home/you/article-2232918/Were-gastric-graduates-learning-curve.html Anonymous poster hash: e320e...5e9 Hun var ennå ganske feit etter operasjonen, men selvsagt mye bedre enn utgangspunktet. Hadde jeg hatt BMI på 28 så hadde jeg etter all sannsynlighet blitt ansett som feit av veldig mange, og jeg hadde følt meg bælfeit.
Gjest Eurodice Skrevet 14. oktober 2013 #38 Skrevet 14. oktober 2013 Svar skikkelig da. Jeg vil også vite om det finnes noen piller for å gå ned i vekt. Og noen for å få muskler. Amfetamin for å gå ned i vekt, steroider for å bygge muskler. Fornøyd nå? 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #39 Skrevet 14. oktober 2013 Jo, forresten. Når jeg tenker meg om så funker Non-Stop. Ikke kødd. Svelg èn Non-Stop hver dag, vilkårlig hvilken farge. De fungerer best om du samtidig spiser sunt og mosjonerer, da vil du se effekt.Jo, forresten. Når jeg tenker meg om så funker Non-Stop. Ikke kødd. Svelg èn Non-Stop hver dag, vilkårlig hvilken farge. De fungerer best om du samtidig spiser sunt og mosjonerer, da vil du se effekt. You made my day :-) Den som finner opp en slankepille som gjør står man går ned i vekt uansett hva man spiser og som i tillegg hadde bygget muskler uten trening hadde vært steinrik. Kommer aldri til å skje så det er fortsatt kosthold, kalorier og bevegelse som gjelder. Altså the hard way.Anonymous poster hash: 47acd...878
Gjest Houdini Skrevet 14. oktober 2013 #40 Skrevet 14. oktober 2013 Det finnes faktisk. Jeg kjøpte noe greier på en treningsbutikk som gir energi (til trening) og demper matlysten. De var så effektive at jeg måtte dobbeltsjekke innholdsfortegnelsen for ulovlige ingredienser. Eller så har du alltids boler og sentralstimulerende, men da må du på det illegale markedet. Anonymous poster hash: 43efc...707 Efedrin? Har hørt at amfetamin skal hjelpe på vektnedgang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå