Gå til innhold

Weightless bukse, 1000 kroner.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er jo en kopi av Freddy Wr.Up buksene, som er halvparten av den prisen.

Ah, det forklarer. Har sett de buksene før, men husket ikke navnet, så trodde det bare var de. Skjønte ikke hvorfor jeg ikke fant nettsiden igjen eller noen ting. Så alle de kjendisbildene der folk har på seg buksen er egentlig denne buksen og ikke etterligningen som tråden handler om?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BabyBlue

Ah, det forklarer. Har sett de buksene før, men husket ikke navnet, så trodde det bare var de. Skjønte ikke hvorfor jeg ikke fant nettsiden igjen eller noen ting. Så alle de kjendisbildene der folk har på seg buksen er egentlig denne buksen og ikke etterligningen som tråden handler om?

De ser virkelig helt like ut :vetikke: Kanskje logoen er annerledes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo en kopi av Freddy Wr.Up buksene, som er halvparten av den prisen.

Det er jo disse buksene?

Anonymous poster hash: 8b07d...ae0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de var fine, men de krever nok sprettrumpe for å sitte fint. Ligner på en tights jeg har fra ti-mo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De var virkelig ikke fine.. Får litt følelsen av at disse kan følge i fotsporene til Miss Sixty buksene; helt ordinære, lite fine bukser som selges for altfor mange penger.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo en kopi av Freddy Wr.Up buksene, som er halvparten av den prisen.

Hehe, det er Freddy sine Wrup bukser ;-) Weightless som fører dem i Norge. Bestiller du fra utlandet vil det bli dyrere.

Anonymous poster hash: 2e9a9...a96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm synes den så litt morsom ut, med tanke på detaljen som gjør at (i hvertfall jeg) man får skikkelig synlig rumpe i den. Jeg ville ikke kledd den :P Men joda, den så behagelig ut! Men jeg ville ikke brukt 1000kr på den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker den ikke, synes det ser ut som man har rammet inn rumpa. Har sett den "live" og jeg synes det ser veldig rart ut. Heldigivs har vi ikke samme smak. Jeg ville ikke gått med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var virkelig ikke fine.. Får litt følelsen av at disse kan følge i fotsporene til Miss Sixty buksene; helt ordinære, lite fine bukser som selges for altfor mange penger.

Hvordan bør bukser som er 'dyre' se ut? For meg synes det som om dyre klær finnes i alle typer og at alt i bunn og grunn kommer an på merket.

850kr er forsåvidt ikke dyrere en andre bukser jeg kjøper som ligger mellom 700-1200. Jeg kjøper gjerne fra Vero Moda (ca 800) eller Levis (1000-1200). Sist jeg sjekket lå vel også ordentlige HM bukser på rundt 5-600kr. Tiden da gjennomsnittsprisen på en bukse var 300kr er forbi.

Anonymous poster hash: 2e9a9...a96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan bør bukser som er 'dyre' se ut? For meg synes det som om dyre klær finnes i alle typer og at alt i bunn og grunn kommer an på merket.

850kr er forsåvidt ikke dyrere en andre bukser jeg kjøper som ligger mellom 700-1200. Jeg kjøper gjerne fra Vero Moda (ca 800) eller Levis (1000-1200). Sist jeg sjekket lå vel også ordentlige HM bukser på rundt 5-600kr. Tiden da gjennomsnittsprisen på en bukse var 300kr er forbi.

Anonymous poster hash: 2e9a9...a96

Vel, nå synes jeg de buksene så ut som utspjåka joggetights fra BikBok med dertil kvalitet. Derfor syns jeg prisen var altfor stiv. Dyre klær BØR se ut som det er gjort et skikkelig håndverk, dvs ordentlige sømmer med slitesterke tråder og holdbart matriale. Men er enig i at det er mye ræl som selges for dobbel pris bare fordi man har satt et visst merke på.

For min del ser ikke buksene ut som de er verdt den prisen de er satt til.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ridebukser hører hjemme i stallen!

Ridebukser?

large.jpg

:wow:

Smaken er som baken :fnise:

Anonymous poster hash: 2e9a9...a96

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun der var jo så tynn at det var ekkelt



Anonymous poster hash: 79f3e...d0b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ER freddy-buksene. http://adelataarnes.blogg.no/

OK, hun hadde jo kropp "to die for" og hun kan få lov å gå i den bukse. Hun kan jo å gå i bikini fulltid, bare for å vise fram kroppen som hun jobbet så hardt for. :) Men hun som postet bildet her på 2. side, hun er jo kjempetynn og har nesten ikke rumpe, allikevel fikk hun liten "hakk" der ved sømmen, som får rumpe til å se ut som hun har en litt for trang truse under. For å ikke snakke om hun i rosa, hun fikk jo en skikkelig "truse-rumpe". Hvorfor vil noen ha truserumpe, er ikke det bedre å bruke pengene på litt tykkere jeans, som ikke bare skjuler trusekant hvis det er noen, men også løfter rumpa istedenfor å lage en hakk midt på den.. Evt det er billigere å kombinere tights med truse.

Anonymous poster hash: b1439...3a1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Hehe, det er Freddy sine Wrup bukser ;-) Weightless som fører dem i Norge. Bestiller du fra utlandet vil det bli dyrere.

Anonymous poster hash: 2e9a9...a96

På ebay kan du kjøpe de til 500 - 600 kroner, selvsagt blir det frakt i tillegg, men ikke så mye fra Italia (som de fleste sender fra, er vel der de er produsert i tillegg?). Men ber du selgeren merke pakken som gave eller under 200 sparer du fort en del hundre kroner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ebay kan du kjøpe de til 500 - 600 kroner, selvsagt blir det frakt i tillegg, men ikke så mye fra Italia (som de fleste sender fra, er vel der de er produsert i tillegg?). Men ber du selgeren merke pakken som gave eller under 200 sparer du fort en del hundre kroner :)

hva søker man på? :)

Anonymous poster hash: 8b07d...ae0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...