Gå til innhold

Weightless bukse, 1000 kroner.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis det er behagelig bukse du er ute etter så kjøp heller en fra dr. denim. Under halve prisen og ser mye bedre ut.



Anonymous poster hash: 1a4c9...93e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

reagerer ikke noe særlig på en buske til 1000 kr, men på en skikkelig stygg bukse til 1000 kr.

Jeg tok utgangspunkt i at TS selv likte buksen selvsagt men var usikker på pris.

Jeg husker selv til hvilke priser vi handlet klær for i ungdomsårene, ikke ulikt disse prisene.

Jeg syntes du skal gå for den TS hvis du liker den, det er tross alt ikke så lett å for oss jenter/damer å finne bukser vi faktisk liker!

Anonymous poster hash: 2e9a9...a96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jo litt av poenget borte kanskje? Da kan man liksågodt gå i en tights fra H&M til 99 kr.

Jeg tror du har har misset litt av poenget hvis du sammenlikner denne med en vanlig tights.

Anonymous poster hash: 2e9a9...a96

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er på ønskelista hos meg, i flere forskjellig farger! :laugh::danse:

Booty FTW! :fnise:

Woho! her også, dette er noe for meg :bolledeig::fnise:

Når jeg var fjortis brukte vi merker som Miss Sixti, Diabless, Fornarina, Buffalo osvosv.. samme prisklasse som denne (disse?) buksene her :vetikke:

Anonymous poster hash: 2e9a9...a96

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kjøpe meg en bukse! Synes de var knallfine. Passer nok best til slanke mennesker, ellers er det lett for å få en valk under buksesømmen. :P



Anonymous poster hash: 5f367...b58
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal kjøpe meg en bukse! Synes de var knallfine. Passer nok best til slanke mennesker, ellers er det lett for å få en valk under buksesømmen. :P

Anonymous poster hash: 5f367...b58

Vet du, jeg har en venninne som har to sånne i størrelse large. Hun sier at hun elsker dem fordi de har et slags lag med noe silikonlignende lag i buksen som gjør at de ikke glir ned og heller ikke lager valker .?

Men jeg er small selv, så vet ikke :vetikke: Men høres jo ut sopm det kan stemme ut i fra hva som står på sidene om produktet.

Anonymous poster hash: 2e9a9...a96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kjøpe meg en bukse! Synes de var knallfine. Passer nok best til slanke mennesker, ellers er det lett for å få en valk under buksesømmen. :P

Anonymous poster hash: 5f367...b58

Holder nok ikke å være slank, da jeg hadde anoreksi ville jeg fått en valk under der, fordi jeg var så fordømt utrent. :ler:

Anonymous poster hash: cc36e...3a2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heihade

prisen er ikke problemet, da jeg kun har dyre bukser selv. jeg er glad i skikkelige jeans som sitter riktig og godt, er flatterende og av god kvalitet. så å eie diesel, levi's, lee og g-stars til flere tusen har jeg ikke noe problem. så hvorfor ikke legge i denne tusenlappen til slike merker man kan stole på og faktisk lager fine bukser? aldri i verden om jeg hadde brukt 1000 kr på noe som så ut som en ridebukse. hvis det handler om at den skal være behagelig får du samme og bedre komfort hos de skikkelige merkene, og de ser ikke ut som et togkræsj heller.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

prisen er ikke problemet, da jeg kun har dyre bukser selv. jeg er glad i skikkelige jeans som sitter riktig og godt, er flatterende og av god kvalitet. så å eie diesel, levi's, lee og g-stars til flere tusen har jeg ikke noe problem. så hvorfor ikke legge i denne tusenlappen til slike merker man kan stole på og faktisk lager fine bukser? aldri i verden om jeg hadde brukt 1000 kr på noe som så ut som en ridebukse. hvis det handler om at den skal være behagelig får du samme og bedre komfort hos de skikkelige merkene, og de ser ikke ut som et togkræsj heller.

Tjaa, disse buksene er av merke Freddy som er et italiensk merke som har eksistert siden 1976.. Så så lite 'skikkelig' er det neppe til tross for at du foretrekker noe annet. Smak og behag :-)

Anonymous poster hash: 2e9a9...a96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Tjaa, disse buksene er av merke Freddy som er et italiensk merke som har eksistert siden 1976.. Så så lite 'skikkelig' er det neppe til tross for at du foretrekker noe annet. Smak og behag :-)

Anonymous poster hash: 2e9a9...a96

De burde tatt vekk den rare sømmen på rumpa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder nok ikke å være slank, da jeg hadde anoreksi ville jeg fått en valk under der, fordi jeg var så fordømt utrent. :ler:

Anonymous poster hash: cc36e...3a2

Litt av poenget med buksen visst nettopp at man ikke skal få valker men fremheve dine naturlige former eller noe slikt, uansett størrelse ;-)

Anonymous poster hash: 2e9a9...a96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kjøpte en slik bukse i gave til min kjæreste. hun ble veldig fornøyd. Buksene sitter veldig bra, og det skal sies at hun ikke er en "fitnessbabe". Selv med litt former sitter de flott :)



Anonymous poster hash: 6de5f...1c4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte en slik bukse i gave til min kjæreste. hun ble veldig fornøyd. Buksene sitter veldig bra, og det skal sies at hun ikke er en "fitnessbabe". Selv med litt former sitter de flott :)

Anonymous poster hash: 6de5f...1c4

Hvilken farge? :)

Anonymous poster hash: 8b07d...ae0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

kjøp den hvis du liker den. Man svir jo gjerne av hundrevis av kroner på restaurant for mat. Klær til sammenligning er jo gjerne noe man har i flere år, så er greit å investere i noe man liker, heller enn å kjøpe noe bare fordi det er billig.

Synes selv at buksa ser bra ut jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...