AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #1 Skrevet 13. oktober 2013 Hei! Trenger litt hjelp her. Jeg har samsung s3 og skulle eksportere timeplanen fra uio.no(hele timeplanen vår ligger på nettet) sine sider til "S Planner" kalenderen på samsung s3. På timeplan-sidene står det dette om eksportering av timeplan til mobiltelef: "Statisk eksport av timeplanen til din kalender (inneværende termin) Eksporten fungerer kun til et utvalg kalendere på pc/mac, ikke mobiltelefoner. Hvis du bruker iCal på mac, så lagre filen med navnet "ical.ics" før du importerer til iCal." Jeg startet nedlasting av den til min mobiltelef, og det er slik at jeg har klart å eksportere den til S Planner kalenderen, men hver time har blitt kopiert 2 ganger. Altså hvis det står jeg har studiedag en dag står det f. eks: "onsdag. Studiedag. Studiedag". Hver time/fag kommer opp 2 ganger. Tror jeg klarte å eksportere/kopiere den 2 ganger. Hvordan kan jeg angre på dette og få fag-timeplanen min bort fra kalenderen på samsung s3? Hele kalenderen har blitt så full da hver ting står 2 ganger. Det må jo gå an å angre timeplan-eksporteringen? Hvordan gjør jeg det? Noen som har samsung med S Planner kalender her? Sitter skikkelig fast er litt noob på sånne ting, og trenger hjelp! . Anonymous poster hash: 45343...0f5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå