Gå til innhold

Hvilken farge på lue?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Først og fremst er jeg ikke opptatt av å høre hva folk synes om selve lua, men hvilken farge dere synes er finest?

Jeg synes den øverste brune er ganske fin.. litt sånn kamel-aktig..eller sort men den har de ikke flere av.. eller en gråfarge.. en av dem.. noen synspunkt?

http://www.ebay.com/itm/Carharttt-Watch-Hat-A18-Beanie-Various-Colors-/190714723470?pt=US_Hats&var=490093303364&hash=item2c677bbc8e



Anonymous poster hash: 72273...c00
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest co_sette

Først og fremst er jeg ikke opptatt av å høre hva folk synes om selve lua, men hvilken farge dere synes er finest?

Jeg synes den øverste brune er ganske fin.. litt sånn kamel-aktig..eller sort men den har de ikke flere av.. eller en gråfarge.. en av dem.. noen synspunkt?

http://www.ebay.com/itm/Carharttt-Watch-Hat-A18-Beanie-Various-Colors-/190714723470?pt=US_Hats&var=490093303364&hash=item2c677bbc8e

Anonymous poster hash: 72273...c00

Enig med deg, de var de fineste. Men om du har blondt hår er den grå finest, etter min menig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke glemme å bruke den som skikkelig topplue, altså at den stikker 20 cm over hodebunnen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

har dere den i lys eller mørk grå?:) ts her.. vært så opptatt med mye forskjellig at jeg ikke har fått sjekket her før nå:P ei heller kjøpt lue haha.. lurer på å kjøpe to.. en mørk grå.. og en kamelfarget..:) lurer litt på lys grå eller mørk grå men tror mørk grå er finest til meg.. er lysebrun i hårfargen. lurte på svart en liten stund og.. og navy.. men er generelt ikke så glad i blå og svart blir kanskje litt hardt.?



Anonymous poster hash: 72273...c00
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke se på fargen på lua isolert sett. Se på den i forhold til dine egne farger. Hudtone, hårfarge, og hva slags farger du har på resten av klærne dine.

Et pent klesplagg med en farge som isolert sett er fin, kan bli helt feil om den krasjer med resten av helheten.



Anonymous poster hash: 36195...7bd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...