AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #1 Skrevet 13. oktober 2013 Har hatt en periode hvor stress har nesten tatt knekken på meg, men jeg fikk mens på torsdag og da var det bare den ene dagen. På fredag og lørdag var det bare blod på papir. Det kjennes sånn "mensvondtaktig" ut i magen nå, men det virker som det er over for denne gang. Forrige måned varte den i 5 dager og før det igjen i 3. Jeg pleier å ha mens i 2-3 dager sånn til vanlig. Dette er noe som går over når man ikke er stresset lenger, ikke sant? Anonymous poster hash: 0ed15...6f0
Sillicious Skrevet 13. oktober 2013 #2 Skrevet 13. oktober 2013 Det er vanlig ja! Du må stresse ned! Stress fører til hjerteproblemer, mensen er ikke ditt største problem
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #3 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg ville tatt en gravi-test for sikkerhets skyld (hvis det er noen sjanse for graviditet), men ellers er det normalt at mensen blir rar ved stress.Anonymous poster hash: 100b3...cd4
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #4 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg ville tatt en gravi-test for sikkerhets skyld (hvis det er noen sjanse for graviditet), men ellers er det normalt at mensen blir rar ved stress.Anonymous poster hash: 100b3...cd4 Er ikke noen sjanse for graviditet. Så da er det bare å stresse ned slik at mensen blir normal neste gang. Har visst litt lyserødt på papiret nå, men det er vel bare sånne "ettervirkninger" regner jeg med.. ?Anonymous poster hash: 0ed15...6f0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå