AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #1 Skrevet 13. oktober 2013 Hei. Har sett flere kvinner som har en litt rar holdning, de bøyer ryggraden veldig, stikker rumpa og brystet veldig ut og skyver knærne fra hverandre. Er det en slik holdning kvinner skal ha? Eller er det skadelig for ryggraden? Jeg føler meg så lite kvinnelig der jeg står rett opp og ned med strak rygg. Anonymous poster hash: ab0bf...15c
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #2 Skrevet 13. oktober 2013 Ja. Hvis ikke du vrir kroppen din inn i en kraftig S-stilling, vil etterhvert din vagina komme til å gro igjen, og brystene vil falle av. Rett ryggrad er ikke forenelig med kvinnelighet. Dessverre. Anonymous poster hash: 3cdf1...0cb 3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #3 Skrevet 13. oktober 2013 haha, bare lurte på om det ikke var skadelig for ryggen i framtiden med en slik holdning. Anonymous poster hash: ab0bf...15c
Trapp Skrevet 13. oktober 2013 #4 Skrevet 13. oktober 2013 bøyer ryggraden veldig, stikker rumpa og brystet veldig ut og skyver knærne fra hverandre Sånn, mener du? 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #5 Skrevet 13. oktober 2013 haha nei.. vanskelig å forklare, de står oppreist med tærne ganske nært men skyver knærne ut til siden. var ikke meningen å fornærme noen, lurte bare på om det ikke er skadelig. Anonymous poster hash: ab0bf...15c
Gjest Raindrops Skrevet 13. oktober 2013 #6 Skrevet 13. oktober 2013 haha nei.. vanskelig å forklare, de står oppreist med tærne ganske nært men skyver knærne ut til siden. var ikke meningen å fornærme noen, lurte bare på om det ikke er skadelig. Anonymous poster hash: ab0bf...15c Du mener de er hjulbente? Eller?
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #7 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg skjønner ikke helt det med beinstillingen. Men når det gjelder det andre du sier, stikker jeg til en viss grad ut både pupper og rumpe, fordi jeg har en veldig oppreist kroppsholdning med passelig svai i ryggen. Anonymous poster hash: 0292f...2b0
Trapp Skrevet 13. oktober 2013 #8 Skrevet 13. oktober 2013 står oppreist med tærne ganske nært men skyver knærne ut til siden ? 7
lulure Skrevet 13. oktober 2013 #9 Skrevet 13. oktober 2013 Haha, jeg gir opp hvordan sletter man en tråd?
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #10 Skrevet 13. oktober 2013 Haha, jeg gir opp hvordan sletter man en tråd? Man tar en piruett og bukker til publikum Anonymous poster hash: bdf4b...d56 5
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #11 Skrevet 13. oktober 2013 Haha, jeg gir opp hvordan sletter man en tråd? Prøv å finn et bilde da:) Anonymous poster hash: 1ada9...09e
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #12 Skrevet 13. oktober 2013 Hei.Har sett flere kvinner som har en litt rar holdning, de bøyer ryggraden veldig, stikker rumpa og brystet veldig ut og skyver knærne fra hverandre. Er det en slik holdning kvinner skal ha? Eller er det skadelig for ryggraden? Jeg føler meg så lite kvinnelig der jeg står rett opp og ned med strak rygg. Anonymous poster hash: ab0bf...15c Du mener sånn som det er vist her på bildet først i denne tråden sant?http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=779621 Kvinner som svaier så mye i ryggen og skyter rævva ut? Anonymous poster hash: 83e94...120
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #13 Skrevet 13. oktober 2013 Det ser jo åndssvakt ut. Anonymous poster hash: 83e94...120
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå