Gå til innhold

Tips til et mer variert sex-liv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noens som har noen forslag til hvordan man kan gjøre sexen mer spennende, gjerne ting de mannen har litt overtaket også ;)

Anonymous poster hash: 934fc...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spontan sex! Overrask mannen med å gå rett på sak. Veldig mange menn tenner på dette. Når menn prøver å ta initiativ og dame er med, men må bare vaske seg først, og så inn på soverommet, så forsvinner mye av tenninga.

Ta han fullstendig på senga, om han f.eks. står å lager mat på kjøkkenet, kom bort, knepp opp buksa på ham og gi han en blowjob der og da, uten å bry deg om hvor lenge siden det var siden han dusja etc. Kan love deg at du får respons :)

For meg handler ikke et variert sexliv om så mange stillinger som mulig. Faktisk bruker vi bare i hovedsak 4 samleiestillinger; misjonær (fortsatt den beste for min del), kvinnen på topp, doggy og skje. I tillegg til 69 når vi har oralsex.

Spontanitet er nøkkelordet for meg. Planlagt sex blir raskt kjedelig og rutinepreget.

Og for ikke å snakke om utendørs sex om sommerne. En høydare.



Anonymous poster hash: 0df4b...d44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flørting og seksuelle tilnærmelser fra middagstid og utover fører til tenning for oss begge. Da betyr det ikke så mye hva vi gjør i senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...