Gå til innhold

Tips til et mer variert sex-liv?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noens som har noen forslag til hvordan man kan gjøre sexen mer spennende, gjerne ting de mannen har litt overtaket også ;)

Anonymous poster hash: 934fc...8c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spontan sex! Overrask mannen med å gå rett på sak. Veldig mange menn tenner på dette. Når menn prøver å ta initiativ og dame er med, men må bare vaske seg først, og så inn på soverommet, så forsvinner mye av tenninga.

Ta han fullstendig på senga, om han f.eks. står å lager mat på kjøkkenet, kom bort, knepp opp buksa på ham og gi han en blowjob der og da, uten å bry deg om hvor lenge siden det var siden han dusja etc. Kan love deg at du får respons :)

For meg handler ikke et variert sexliv om så mange stillinger som mulig. Faktisk bruker vi bare i hovedsak 4 samleiestillinger; misjonær (fortsatt den beste for min del), kvinnen på topp, doggy og skje. I tillegg til 69 når vi har oralsex.

Spontanitet er nøkkelordet for meg. Planlagt sex blir raskt kjedelig og rutinepreget.

Og for ikke å snakke om utendørs sex om sommerne. En høydare.

Anonymous poster hash: 0df4b...d44
Skrevet

Flørting og seksuelle tilnærmelser fra middagstid og utover fører til tenning for oss begge. Da betyr det ikke så mye hva vi gjør i senga.

Skrevet

Sex leketøy. Kama sutra.

Anonymous poster hash: 840e1...3fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...