AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #1 Skrevet 13. oktober 2013 Hvor mye løper dere i uken? Trener dere noe annet? Hvordan spiser dere? Har dere definerte kropper? Er det takket være løpingen i såfall? Hvor lang tid før du så forskjell? Anonymous poster hash: 919e3...332
Gjest Runforit Skrevet 13. oktober 2013 #2 Skrevet 13. oktober 2013 Hvor mye løper dere i uken? Løper 6 ganger i uka. Trener dere noe annet? Nei. Hvordan spiser dere? Vanlig kosthold, lavkarbo i hverdagene Har dere definerte kropper? Er det takket være løpingen i såfall? Er slank med lav fettprosent. Har aldri vært så "rippet" før jeg startet å jogge. Hvor lang tid før du så forskjell? Husker ikke helt. 3-mnd kanskje?
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #3 Skrevet 13. oktober 2013 Hvor mye løper dere i uken? 4 ganger i året kanskje Trener dere noe annet? Nei Hvordan spiser dere? Fett, sukker og salt Har dere definerte kropper? Er det takket være løpingen i såfall? Nei og nei Hvor lang tid før du så forskjell? Ingen forskjell her Anonymous poster hash: 702a4...9bc 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #4 Skrevet 13. oktober 2013 Hvor mye løper dere i uken? Løper 6 ganger i uka. Trener dere noe annet? Nei. Hvordan spiser dere? Vanlig kosthold, lavkarbo i hverdagene Har dere definerte kropper? Er det takket være løpingen i såfall? Er slank med lav fettprosent. Har aldri vært så "rippet" før jeg startet å jogge. Hvor lang tid før du så forskjell? Husker ikke helt. 3-mnd kanskje? Hvor langt/lenge løper du pr gang? Og ute eller på mølle? TSAnonymous poster hash: 919e3...332
Gjest Runforit Skrevet 13. oktober 2013 #5 Skrevet 13. oktober 2013 Hvor langt/lenge løper du pr gang? Og ute eller på mølle? TSAnonymous poster hash: 919e3...332 Løper på mølle. Løper 4 mil i uka. 5 km i ukedagene og 1 mil hver lørdag og søndag.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #6 Skrevet 13. oktober 2013 Løper på mølle. Løper 4 mil i uka. 5 km i ukedagene og 1 mil hver lørdag og søndag. Wow flink har mølle selv. Hvilken hastighet? Og stigning? Takk for svar forresten TSAnonymous poster hash: 919e3...332
Gjest Runforit Skrevet 13. oktober 2013 #7 Skrevet 13. oktober 2013 Wow flink har mølle selv. Hvilken hastighet? Og stigning? Takk for svar forresten TSAnonymous poster hash: 919e3...332 Varierer med fart. På en kosemil starter jeg på 10 og øker med en halv km/t hver kilometer opp til 5 km så går jeg nedover igjen til 8 km og kjører intervaller fra 8-10 km. Har da fart fra 10-12 km/t med 1% stigning og bruker ca. 55 min. Da er jeg ikke veldig sliten etterpå og kunne lett kjørt på enda lengre, men har ikke noe mål å stille opp i maraton så stopper etter 1 mil for å spare meg for slitasje. De dagene jeg kjører hardere så kjører jeg på fart fra 11-14 km/t. Da bruker jeg ca. 48 minutter på mila. Rekorden er 43 minutter, men da hadde jeg noen dagers pause etterpå I hverdagene blir det som oftest 10-12 km/t. Det er fordi jeg jogger rett etter jeg har stått opp 04.45 og kroppen blir for utkjørt med hardløping så tidlig på morgenen. Tar jeg en joggetur etter jobb så kan jeg kjøre på mye hardere, men sånn som det er nå så løper jeg kun på morningen for det passer best inn i dagene mine
Gjest bustyvel Skrevet 13. oktober 2013 #8 Skrevet 13. oktober 2013 (endret) Dæven altså, runforit. Jeg har akkurat begynt å løpe, og beundrer de som kan løpe så mye og lenge på mølle, for jeg kjeder meg nesten ihjel Endret 13. oktober 2013 av vulpes lagopus
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #9 Skrevet 13. oktober 2013 Løper på mølle. Løper 4 mil i uka. 5 km i ukedagene og 1 mil hver lørdag og søndag. Hvorfor trener du ikke styrke i tillegg? Anonymous poster hash: 348d1...d0b
Gjest Runforit Skrevet 13. oktober 2013 #10 Skrevet 13. oktober 2013 Dæven altså, runforit. Jeg har akkurat begynt å løpe, og beundrer de som kan løpe så mye og lenge på mølle, for jeg kjeder meg nesten ihjel Hehe. Var ikke så morro i starten. Alt gjorde vondt og jeg hveste som en strandet hval. Men etterhvert som formen kom og jeg bare kunne kose meg med musikken og kjenne at lungene ble fylt med oksygen og beina bare fløt under meg så slo det meg ikke at jeg løp på mølle lenger. Å jogge på mølla ble det samme som frihet og et fristed Hvorfor trener du ikke styrke i tillegg? Anonymous poster hash: 348d1...d0b Synes styrke er kjedelig. Jeg jogger fordi jeg synes det er en morsom treningsform så derfor holder jeg meg til det
Pearl2.0 Skrevet 13. oktober 2013 #11 Skrevet 13. oktober 2013 Hvor mye løper dere i uken? Trener dere noe annet? Hvordan spiser dere? Har dere definerte kropper? Er det takket være løpingen i såfall? Hvor lang tid før du så forskjell?Anonymous poster hash: 919e3...332 Løper hver dag stort sett. 8-15 km, flest 10-kilometre. Trener styrke i tillegg, mest kjernemuskulatur og stabiliseringsmuskulatur. Spiser relativt sunt/strengt i uka men koser meg på kveldene i helga. Definert ja, men har alltid vært veldig aktiv så kan ikke si at det er direkte årsak. Løpingen ødelegger vel ikke akkurat Løper mila på 48-55 min, avhengig av vilje og ork Rekorden er 42 min på 10 km. Løping er livet!!!
Gjest Runforit Skrevet 13. oktober 2013 #12 Skrevet 13. oktober 2013 Løper hver dag stort sett. 8-15 km, flest 10-kilometre. Trener styrke i tillegg, mest kjernemuskulatur og stabiliseringsmuskulatur. Spiser relativt sunt/strengt i uka men koser meg på kveldene i helga. Definert ja, men har alltid vært veldig aktiv så kan ikke si at det er direkte årsak. Løpingen ødelegger vel ikke akkurat Løper mila på 48-55 min, avhengig av vilje og ork Rekorden er 42 min på 10 km. Løping er livet!!! Løper du 7 mil i uka?
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #13 Skrevet 13. oktober 2013 Varierer med fart. På en kosemil starter jeg på 10 og øker med en halv km/t hver kilometer opp til 5 km så går jeg nedover igjen til 8 km og kjører intervaller fra 8-10 km. Har da fart fra 10-12 km/t med 1% stigning og bruker ca. 55 min. Da er jeg ikke veldig sliten etterpå og kunne lett kjørt på enda lengre, men har ikke noe mål å stille opp i maraton så stopper etter 1 mil for å spare meg for slitasje. De dagene jeg kjører hardere så kjører jeg på fart fra 11-14 km/t. Da bruker jeg ca. 48 minutter på mila. Rekorden er 43 minutter, men da hadde jeg noen dagers pause etterpå I hverdagene blir det som oftest 10-12 km/t. Det er fordi jeg jogger rett etter jeg har stått opp 04.45 og kroppen blir for utkjørt med hardløping så tidlig på morgenen. Tar jeg en joggetur etter jobb så kan jeg kjøre på mye hardere, men sånn som det er nå så løper jeg kun på morningen for det passer best inn i dagene mine Ååå, gleder meg til jeg blir godt etablert. Er også sånn som hater styrketrening og elsker løping. Har nettop begynt opp igjen etter fødsel for 3 mnd siden så tar det rolig foreløpig TSAnonymous poster hash: 919e3...332
Pearl2.0 Skrevet 13. oktober 2013 #14 Skrevet 13. oktober 2013 Løper du 7 mil i uka? Blir fort vekk det ja Har gjort det i snart 6 år nå, uten et snev av skade. Har selvfølgelig bygget opp både fart og distanse gradvis. Det hender jeg supplerer med hoppetau noen ganger, og kjører det hjemme i tillegg til styrke, men det blir jeg så fort lei av. Løping blir jeg aldri lei.
Gjest Runforit Skrevet 13. oktober 2013 #15 Skrevet 13. oktober 2013 Ååå, gleder meg til jeg blir godt etablert. Er også sånn som hater styrketrening og elsker løping. Har nettop begynt opp igjen etter fødsel for 3 mnd siden så tar det rolig foreløpig TSAnonymous poster hash: 919e3...332 Da kommer nok formen fort tilbake skal du se Grattis med baby! Blir fort vekk det ja Har gjort det i snart 6 år nå, uten et snev av skade. Har selvfølgelig bygget opp både fart og distanse gradvis. Det hender jeg supplerer med hoppetau noen ganger, og kjører det hjemme i tillegg til styrke, men det blir jeg så fort lei av. Løping blir jeg aldri lei. Hadde en periode jeg jogget 5-6 mil i uka. Har ikke like mye tid nå som før i ny jobb. Men imponerende at du har løpt så mye så lenge Startet selv å jogge for ca. 4 år siden. Har heller ikke hatt noe seriøse skade heldigvis. Fikk en liten akillesbetennelse, men gikk fort over da jeg innså at jeg hadde vært litt lat med å kjøpe nye joggesko. Gjør ikke den feilen igjen Har hatt sporadiske perioder med litt styrke, men det blir så lenge mellom hver gang siden det er så kjedelig; så det er et helvete å starte hver gang siden jeg blir så støl, haha! Har bare gitt det opp. Men joggingen er noe annet. Får spasmer etter en hviledag. Så det blir jeg nok aldri lei av
Pearl2.0 Skrevet 13. oktober 2013 #16 Skrevet 13. oktober 2013 Da kommer nok formen fort tilbake skal du se Grattis med baby! Hadde en periode jeg jogget 5-6 mil i uka. Har ikke like mye tid nå som før i ny jobb. Men imponerende at du har løpt så mye så lenge Startet selv å jogge for ca. 4 år siden. Har heller ikke hatt noe seriøse skade heldigvis. Fikk en liten akillesbetennelse, men gikk fort over da jeg innså at jeg hadde vært litt lat med å kjøpe nye joggesko. Gjør ikke den feilen igjen Har hatt sporadiske perioder med litt styrke, men det blir så lenge mellom hver gang siden det er så kjedelig; så det er et helvete å starte hver gang siden jeg blir så støl, haha! Har bare gitt det opp. Men joggingen er noe annet. Får spasmer etter en hviledag. Så det blir jeg nok aldri lei av Hehe nei, det går med noen par joggesko i løpet av året Ja, styrke er kjedelig men etter jeg har bikket mid twenties ser jeg at det går fort en vei dessverre, løping eller ikke løping Så da får man forebygge, hihi Nei, den dagen jeg blir lei av løping har det skjedd noe rart! Og til alle som har lyst til å begynne å løpe men synes det høres ut som mye jobbing for å komme i ok form: Ja det tar litt tid, men du verden så fort resultatene kommer hvis man er dedikert! Da jeg begynte løp jeg mila på 8 km/t, altså jeg brukte rundt 1 time og 15 min! Nå kan jeg løpe den på 12 km/t uten å holde på å forgå.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #17 Skrevet 13. oktober 2013 Hei dere løpere! Jeg har løpt i ca2 år nå, begynte rolig og løper periodevis 2-3 mil i uka. Dessverre har jeg begynt å få veldig vondt i det ene kneet! Noen av dere som har hatt løpekne? Hva gjorde dere? Kjenner jeg blir litt lei meg for jeg har jo blitt så glad i løping Anonymous poster hash: c653c...6f0
Pearl2.0 Skrevet 13. oktober 2013 #18 Skrevet 13. oktober 2013 Hei dere løpere! Jeg har løpt i ca2 år nå, begynte rolig og løper periodevis 2-3 mil i uka. Dessverre har jeg begynt å få veldig vondt i det ene kneet! Noen av dere som har hatt løpekne? Hva gjorde dere? Kjenner jeg blir litt lei meg for jeg har jo blitt så glad i løping Anonymous poster hash: c653c...6f0 Hvor i kneet har du vondt? har ikke hatt det selv, men søstra mi har..
Gjest s@nd Skrevet 13. oktober 2013 #19 Skrevet 13. oktober 2013 (endret) Jeg skal begynne å løpe til uka. Jeg gru-gleder meg... Jeg elsker sykling, men bor midt i sentrum i en by, og sykling passer ikke helt til trening her. Sykling er virkelig tingen!! Man merker forskjell fort. Bare på 4 uker hadde jeg fine, definerte lår. Deilig. (bodde i et mer landlig strøk..) Skal snart få meg trenings-sykkel da! Jeg skal løpe med en venninne av meg, og jeg gleder meg til å komme i form igjen. Jeg blir å løpe i skog og mark da. Men jeg gruer meg litt og, for jeg vet man må lide litt i starten. Det gjør vondt, hodet og nakken vil verke. Men så fort man kommer i form blir alt lettere da :D Lykke til! Endret 13. oktober 2013 av s@nd
Pearl2.0 Skrevet 13. oktober 2013 #20 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg skal begynne å løpe til uka. Jeg gru-gleder meg... Jeg elsker sykling, men bor midt i sentrum i en by, og sykling passer ikke helt til trening her. Sykling er virkelig tingen!! Man merker forskjell fort. Bare på 4 uker hadde jeg fine, definerte lår. Deilig. (bodde i et mer landlig strøk..) Skal snart få meg trenings-sykkel da! Jeg skal løpe med en venninne av meg, og jeg gleder meg til å komme i form igjen. Jeg blir å løpe i skog og mark da. Men jeg gruer meg litt og, for jeg vet man må lide litt i starten. Det gjør vondt, hodet og nakken vil verke. Men så fort man kommer i form blir alt lettere da :D Lykke til! Det er bare å hive seg uti det Løpeform er noe av det letteste å trene opp. Bare begynn forsiktig så du ikke får skader!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå