Gå til innhold

Helgelandkysten, leie av båt.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har tilknytting til helgelandkysten, men har ingen nære bekjente der.

Et familiemedlem av meg begynner å trekke på årene, og jeg tenker at ting jeg vil oppleve sammen med mitt familiemedlem må jeg begynne å tenke på å få gjennomført nå i årene som kommer.

En av disse opplevelsene hadde hvert en lengre dagstur med båt der man kan se og oppleve steder der den personen opplevd som ung.

Jeg prøver å søke etter muligheter for å få gjennomført dette.

Har søkt på båtreiser. Vet selvfølgelig at dette kan komme til å koste penger, men er ikke en holden person så jeg ønsker å se om jeg kan få gjennomført dette innenfor mine økonomiske rammer.

Det jeg lurer på er om det er noen som har noen tips til hvem man skal kontakte.

Gjerne privat

Mitt familiemedlem er oppegående men med en kropp som kan være litt kranglete, så kan derfor ikke benytte båtturer som med ribb og lignende.

Har alt funnet Lovund Skyss

Anonymous poster hash: 0c340...f56
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta kontakt med SeilNorge, de har mange kontakter. De driver med lengre turer, men det er mulig de kan hjelpe deg videre. Eller du kan forhøre deg hos Sandnessjøen seilforening. Det finnes ingenting vakrere enn å seile på Helgelandskysten. Lykke til.

Anonymous poster hash: 8a8ef...583
Skrevet

Ta kontakt med SeilNorge, de har mange kontakter. De driver med lengre turer, men det er mulig de kan hjelpe deg videre. Eller du kan forhøre deg hos Sandnessjøen seilforening. Det finnes ingenting vakrere enn å seile på Helgelandskysten. Lykke til.

Anonymous poster hash: 8a8ef...583

Tusen takk for tips, dette skal jeg sjekke ut.

Anonymous poster hash: 0c340...f56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...