AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #1 Skrevet 12. oktober 2013 Okei, dette er litt ekkelt men jeg har en slags hudfold som stikker ut av skjeden. Litt som en "tapp" på en måte som jeg kan dra i. Har aldri hatt sex men er rimelig sikker på at dette IKKE er jomfruhinna. Når jeg onanerer kan jeg føle litt ubehag i denne hudfolden, men gjør ikke direkte vondt. Har vært sånn i flere år. Noen som vet hva dette kan være? Anonymous poster hash: 1f732...32e Anonymous poster hash: 1f732...32e
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #2 Skrevet 12. oktober 2013 Det er ikke urinrørsåpninga da? Anonymous poster hash: 46def...38e
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #3 Skrevet 12. oktober 2013 Kjønnsleppe?Anonymous poster hash: 1afee...db4
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #4 Skrevet 12. oktober 2013 En del av jomfruhinna høres det ut som. Om det er en stilk som henger ut så kan den flernes av legen. Det er et lite i mgrep. Kan skjønne om den gnager. Det er ikke kjønnsleppen, om den henger ut av skjeden,Anonymous poster hash: 1bc8d...711
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #5 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg har en hudfold rett under skjedeåpningen, ganske liten og vises nesten ikke, men kan være litt ubehagelig. Den plager meg ikke noe særlig, men hvis den slites i når jeg tørker meg, eller hvis jeg har sex uten å være helt våt kan det bli litt vondt. Dra til gynekolog hvis det er veldig plagsomt, så kan du sikkert få tips om hva du kan gjøre.Anonymous poster hash: 7314e...f18
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #6 Skrevet 13. oktober 2013 Tror også det er jomfruhinna. Jomfruhinna kan dannes på forskjellig vis (og er ikke en hinne som dekker åpningen), hos meg var det faktisk en streng som gikk tvers over åpningen. Det var fort gjort å få det fjerna på dagkirurgi (?). Husker ikke hva avd heter.... Men var gjort på en liten halvtime på sykehuset. Anonymous poster hash: 3cf15...091
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #7 Skrevet 13. oktober 2013 Etter å ha lest svarene fra dere tror jeg nok også det kan være en del av jomfruhinna. Bør nok få fjernet denne... Noen som har vært igjennom dette og vil fortelle meg hvordan det hele foregår? Anonymous poster hash: 1f732...32e
Gjest J.Bourne Skrevet 14. oktober 2013 #8 Skrevet 14. oktober 2013 Vel, først må du møte en gutt du liker. Dette kommer ikke til å bli lett, for du kommer til å møte mange gutter som du liker. Her må du da prøve så godt du kan å luke ut de guttene som kun vil ned i trusa på deg. Det kommer med andre ord til å bli mange søvnløse netter, tårer, kjærlighetsfilmer og litervis med iskrem. Men når du først har møtt den rette gutten, så må du be ham om å forsiktig. Ta dere god tid, og sørg for at du er ekstra varm og god nedentil. Det vil gjøre litt vondt i starten, men det blir bedre.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #9 Skrevet 14. oktober 2013 Etter å ha lest svarene fra dere tror jeg nok også det kan være en del av jomfruhinna. Bør nok få fjernet denne... Noen som har vært igjennom dette og vil fortelle meg hvordan det hele foregår? Anonymous poster hash: 1f732...32e Vet det er et enkelt inngrep i lokalbedøvelse. Du blir sikkert henvist av fastlegen til dagkirurgi om du går til fastlegen. Noen fastleger kan kanskje gjøre det selv, men tror de fleste foretrekker å henvise til spesialist.Anonymous poster hash: 1bc8d...711
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå