AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #1 Skrevet 12. oktober 2013 Kjære menn: Hvordan liker dere at kvinner lukter? Tenker da på parfyme lukt. Har en parfyme som lukter søtt godteri, hadde lukten av søtt fått dere til å snu dere etter? Anonymous poster hash: 05526...bb5
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #2 Skrevet 12. oktober 2013 Jeg blir kvalm at parfyme generelt, spesielt søtlige lukter. Anonymous poster hash: 215a2...e1e
Gjest Coolaid Skrevet 13. oktober 2013 #3 Skrevet 13. oktober 2013 Kjære menn: Hvordan liker dere at kvinner lukter? Tenker da på parfyme lukt. Har en parfyme som lukter søtt godteri, hadde lukten av søtt fått dere til å snu dere etter?Anonymous poster hash: 05526...bb5 Jeg både legger merke til hva kvinner lukter og kan også tenne på det. Og motsatt, reagerer på dårlige parfymer, lukt hos kvinner. Snur meg garantert etter kvinner som lukter som du beskriver.... Kona bruker Mary Kay Tribute (tror jeg) - sammen med hennes naturlige lukt er denne fantastisk. Sover jeg alenen bruker jeg puten hennes fordi den lukter så godt. Tror jeg er litt sånn lukt fetisjist
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #4 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg kan ikke skryte på meg at jeg kjenner veldig forskjell på parfymer forskjellige jenter bruker. Jeg bryr meg heller ikke nevneverdig, klarer meg fint uten masse duft på jenter. Det eneste som er bra med det er jo at duften av ei spesiell jente som bruker samme parfyme over tid automatisk vil minne meg på henne når jeg lukter noe som er likt. Og det er i min nese det beste med parfyme. Men jeg må få lov til å komme med en liten oppfordring til dere som liker parfyme: Enkelte av dere bruker alt for mye. Av og til kan jeg lukte dere før jeg hører og ser dere, og det blir rett og slett kvalmt i det dere går forbi. Og jeg snakker ikke bare om gamle damer nå. Anonymous poster hash: 4d6b0...428 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #5 Skrevet 13. oktober 2013 TS her. Jeg bruker ikke mye, det er ikke lengre godt når det blir for mye av det gode. Veldig interessant å høre deres meninger! Og veldig hyggelig at du over lukter på puta til kona di, Hehe. Anonymous poster hash: 05526...bb5
utinaturen Skrevet 13. oktober 2013 #6 Skrevet 13. oktober 2013 Ikke for søtt. Ikke større mengde enn at en må gå litt nærmere for å kjenne om dere virkelig bruker parfyme.
Rimmern Skrevet 14. oktober 2013 #7 Skrevet 14. oktober 2013 Liker i liten grad parfyme. Det skal lukte (ren) kropp av kropp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå