Saeria Skrevet 2. mai 2004 #21 Skrevet 2. mai 2004 Er du av irsk slekt, Saeria ? : ) Ja, Saeria er av Irsk herkomst. :D Min far var halvt irsk, og ble utnevnt til æres-ire i Irishbatt i Tibnine, Libanon. (Han var FN offiser) Det syns ikke at jeg er litt irsk da. Ikke noe rødt hår eller fregner, men jeg har grønnbrune øyne. :D
Diva Skrevet 2. mai 2004 #22 Skrevet 2. mai 2004 Unnskyld meg, men så kult! Jeg er så interessert i Irsk kultur (også Skotsk) og jeg vil så gjerne dra til Irland! Ta vare på kulturarven din : ) *klem*
Saeria Skrevet 2. mai 2004 #23 Skrevet 2. mai 2004 Jeg hadde faktisk Irland som muntlig eksamensoppgave i reiselivsengelsk for noen år siden. Vi måtte presentere et land på engelsk, og si litt om kultur, tradisjoner o,l. Sensor var så fornøyd at hun falt nesten i bakken da jeg svarte at jeg aldri hadde vært der, når hun spurte meg om når jeg var der sist. Fikk 6 på den eksamenen. *Det var dagens selvskryt * Familien min har noen venner i Irland, nærmere bestemt i Cork, og jeg kunne gjerne tenke meg å reise dit for å treffe dem. Jeg har også litt lyst til å lære irsk gælisk, men det er et fryktelig vanskelig språk, og ikke noe en kan ta over alt. Uansett er jeg stolt av mitt irske blod. :D
Wayah Skrevet 3. mai 2004 #24 Skrevet 3. mai 2004 *Trekker trådtemaet tilbake* Jeg synes kjolen var knallflott! Bukett nr. 1 slo meg nesten i bakken, og med den kappa over er disneyfilmen komplett Misforstå meg rett, de var helt utrolig fine, og passer perfekt sammen. Men det krever sin kvinne å bære dette, og noen vil nok tenke at "dette var da litt av et kostyme...", men hvis du velger å bruke det, sier jeg bare "Gleder meg masse til å se bilder fra bryllupet!"
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 3. mai 2004 #25 Skrevet 3. mai 2004 Tusen takk for tilbakemeldinger! Morsomt at det er så mange som liker stilen. Joda, det krever personlighet å bruke noe sånt, men det vil jeg i grunnen driste meg til å si at jeg har
emes Skrevet 4. mai 2004 #26 Skrevet 4. mai 2004 er en klønete nybegynner i gamet som ikke helt skjønner hvor dere finner bildene dere diskuterer.... er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan se det samme som dere? takk :-)
Saeria Skrevet 4. mai 2004 #27 Skrevet 4. mai 2004 er en klønete nybegynner i gamet som ikke helt skjønner hvor dere finner bildene dere diskuterer.... er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan se det samme som dere? takk :-) Gå tilbake til første side, og klikk på de ordene med gul skrift. Det er nemlig linker til bildene. :D
Bokalven Skrevet 5. mai 2004 #28 Skrevet 5. mai 2004 Ja studentlivet er ikke bare bare, når det er så masse flotte klær å få tak i. Hvem vet...kanskje jeg også kommer til å endre mening om hvilken farge jeg vil gifte meg i, når den tid kommer. Har vært forlovet i snart 4 år, men regner med å måtte forbli forlovet i minst to til før jeg gifter meg. Det er de penga, vet du. :-? Men en ting kan jeg kanskje se fremt til..Hvis jeg får sommerjobb, kan jeg shoppe litt til meg selv. Da blir det kanskje en av de fine kjolene. Ingenting er som å gå i en lang luftig kjole på en varm sommerdag. Jeg har vært forlovet i snart 6 år, men det blir definitivt ikke noe vielse før jeg er fedig studert... Så, joda, kan ta litt tid her i gården også. Jeg jobbet masse i fjor sommer, men pga. at Deichman har økonomiproblemer, blir det nok ikke noe jobbing i sommer. Jeg tenkte dessuten på om jeg kanskje skulle sy en kjole selv, en som passer til korsett.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå