Gå til innhold

Dette har jeg lyst på!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er du av irsk slekt, Saeria ?

: )

Ja, Saeria er av Irsk herkomst. :D Min far var halvt irsk, og ble utnevnt til æres-ire i Irishbatt i Tibnine, Libanon. :wink: (Han var FN offiser) Det syns ikke at jeg er litt irsk da. Ikke noe rødt hår eller fregner, men jeg har grønnbrune øyne. :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unnskyld meg, men så kult!

Jeg er så interessert i Irsk kultur (også Skotsk) og jeg vil så gjerne dra til Irland!

Ta vare på kulturarven din : )

*klem*

Skrevet

Jeg hadde faktisk Irland som muntlig eksamensoppgave i reiselivsengelsk for noen år siden. Vi måtte presentere et land på engelsk, og si litt om kultur, tradisjoner o,l. Sensor var så fornøyd at hun falt nesten i bakken da jeg svarte at jeg aldri hadde vært der, når hun spurte meg om når jeg var der sist. :ler: Fikk 6 på den eksamenen. *Det var dagens selvskryt :sjenert: *

Familien min har noen venner i Irland, nærmere bestemt i Cork, og jeg kunne gjerne tenke meg å reise dit for å treffe dem. Jeg har også litt lyst til å lære irsk gælisk, men det er et fryktelig vanskelig språk, og ikke noe en kan ta over alt. Uansett er jeg stolt av mitt irske blod. :D

Skrevet

*Trekker trådtemaet tilbake*

Jeg synes kjolen var knallflott! Bukett nr. 1 slo meg nesten i bakken, og med den kappa over er disneyfilmen komplett :P Misforstå meg rett, de var helt utrolig fine, og passer perfekt sammen. Men det krever sin kvinne å bære dette, og noen vil nok tenke at "dette var da litt av et kostyme...", men hvis du velger å bruke det, sier jeg bare "Gleder meg masse til å se bilder fra bryllupet!"

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Tusen takk for tilbakemeldinger! :)

Morsomt at det er så mange som liker stilen. Joda, det krever personlighet å bruke noe sånt, men det vil jeg i grunnen driste meg til å si at jeg har :)

Skrevet

er en klønete nybegynner i gamet som ikke helt skjønner hvor dere finner bildene dere diskuterer.... er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan se det samme som dere?

takk :-)

Skrevet
er en klønete nybegynner i gamet som ikke helt skjønner hvor dere finner bildene dere diskuterer.... er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan se det samme som dere?

takk :-)

Gå tilbake til første side, og klikk på de ordene med gul skrift. Det er nemlig linker til bildene. :D

Skrevet
Ja studentlivet er ikke bare bare, når det er så masse flotte klær å få tak i. :hjerter:

Hvem vet...kanskje jeg også kommer til å endre mening om hvilken farge jeg vil gifte meg i, når den tid kommer. :wink: Har vært forlovet i snart 4 år, men regner med å måtte forbli forlovet i minst to til før jeg gifter meg. Det er de penga, vet du. :-? Men en ting kan jeg kanskje se fremt til..Hvis jeg får sommerjobb, kan jeg shoppe litt til meg selv. Da blir det kanskje en av de fine kjolene. :hoppe: Ingenting er som å gå i en lang luftig kjole på en varm sommerdag.

Jeg har vært forlovet i snart 6 år, men det blir definitivt ikke noe vielse før jeg er fedig studert... Så, joda, kan ta litt tid her i gården også.

Jeg jobbet masse i fjor sommer, men pga. at Deichman har økonomiproblemer, blir det nok ikke noe jobbing i sommer. Jeg tenkte dessuten på om jeg kanskje skulle sy en kjole selv, en som passer til korsett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...