Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Planlegger - dvs prøver å planlegge, sydentur. Vil av flere grunner helst bruke et charterselskap (f.eks Ving reiser). Slippe å tenke på transport til og fra flyplassen, komme til dekket bord, etc. Vi er 2 voksne og 5 barn. Og det er HER problemet begynner. Det blir nemlig en for mye. Finner ikke reiser for mer enn 6 stykker. NOen som har gode råd eller tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du bestiller på nett, kan su bare bestille til 6 personer i en bestilling. Du kan enten legge inn 2 bestillinger, 3 og 4 personer pr. bestilling. Eller du kan ringe reisearrangøren og bestille pr tlf, . Det siste er nok det beste.

• Liker 1
Skrevet

Når du bestiller på nett, kan su bare bestille til 6 personer i en bestilling. Du kan enten legge inn 2 bestillinger, 3 og 4 personer pr. bestilling. Eller du kan ringe reisearrangøren og bestille pr tlf, . Det siste er nok det beste.

Spørs nok om jeg da må ringe reiseearrangøren. For hvis jeg legger inn to bestillinger - så får vi jo ikke delt leilighet

Skrevet

Spørs nok om jeg da må ringe reiseearrangøren. For hvis jeg legger inn to bestillinger - så får vi jo ikke delt leilighet

Det er nok best å snakke med dem direkte ja :) Tror faktisk de foretrekker det selv også for å imøtekomme kundene på best mulig måte. Da kan du fortelle om ulike behov og få bekreftet at dere får leilighet ved siden av hverandre osv.

Skrevet

funnet et hotell der de har leiligheter for inntil 8 personer. Hvorfor godtar da ikke online-systemet mer enn 6 personer på bestillingen da? Irriterende system.

Skrevet

funnet et hotell der de har leiligheter for inntil 8 personer. Hvorfor godtar da ikke online-systemet mer enn 6 personer på bestillingen da? Irriterende system.

Det var skikkelig rart. Hvilket selskap/hotell?

Skrevet

Det er alltid sånn at en bare kan legge inn 6 personer pr bestilling, -vet ikke hvorfor. Ring du :)

Skrevet

Bestill flybilletter for seg og en stor leilighet på destinasjonen. Det vil bli betydelig billigere, du har mere mulighet til å tilpasse og tilrettelegge selv. Transfer kan du også ordne på forhånd, hvis du ikke vil leie bil. Mange steder vil også det koste mindre enn å bruke charter.

Det koster litt mere innsats på forhånd (og tid), men er tusen ganger bedre.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...