Catlin Skrevet 12. oktober 2013 #1 Skrevet 12. oktober 2013 Planlegger - dvs prøver å planlegge, sydentur. Vil av flere grunner helst bruke et charterselskap (f.eks Ving reiser). Slippe å tenke på transport til og fra flyplassen, komme til dekket bord, etc. Vi er 2 voksne og 5 barn. Og det er HER problemet begynner. Det blir nemlig en for mye. Finner ikke reiser for mer enn 6 stykker. NOen som har gode råd eller tips?
Annekiss Skrevet 12. oktober 2013 #2 Skrevet 12. oktober 2013 Når du bestiller på nett, kan su bare bestille til 6 personer i en bestilling. Du kan enten legge inn 2 bestillinger, 3 og 4 personer pr. bestilling. Eller du kan ringe reisearrangøren og bestille pr tlf, . Det siste er nok det beste. 1
Catlin Skrevet 12. oktober 2013 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2013 Når du bestiller på nett, kan su bare bestille til 6 personer i en bestilling. Du kan enten legge inn 2 bestillinger, 3 og 4 personer pr. bestilling. Eller du kan ringe reisearrangøren og bestille pr tlf, . Det siste er nok det beste. Spørs nok om jeg da må ringe reiseearrangøren. For hvis jeg legger inn to bestillinger - så får vi jo ikke delt leilighet
Pearl2.0 Skrevet 12. oktober 2013 #4 Skrevet 12. oktober 2013 Spørs nok om jeg da må ringe reiseearrangøren. For hvis jeg legger inn to bestillinger - så får vi jo ikke delt leilighet Det er nok best å snakke med dem direkte ja Tror faktisk de foretrekker det selv også for å imøtekomme kundene på best mulig måte. Da kan du fortelle om ulike behov og få bekreftet at dere får leilighet ved siden av hverandre osv.
Catlin Skrevet 12. oktober 2013 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2013 funnet et hotell der de har leiligheter for inntil 8 personer. Hvorfor godtar da ikke online-systemet mer enn 6 personer på bestillingen da? Irriterende system.
Pearl2.0 Skrevet 12. oktober 2013 #6 Skrevet 12. oktober 2013 funnet et hotell der de har leiligheter for inntil 8 personer. Hvorfor godtar da ikke online-systemet mer enn 6 personer på bestillingen da? Irriterende system. Det var skikkelig rart. Hvilket selskap/hotell?
Annekiss Skrevet 13. oktober 2013 #7 Skrevet 13. oktober 2013 Det er alltid sånn at en bare kan legge inn 6 personer pr bestilling, -vet ikke hvorfor. Ring du
reiseglad Skrevet 13. oktober 2013 #8 Skrevet 13. oktober 2013 Bestill flybilletter for seg og en stor leilighet på destinasjonen. Det vil bli betydelig billigere, du har mere mulighet til å tilpasse og tilrettelegge selv. Transfer kan du også ordne på forhånd, hvis du ikke vil leie bil. Mange steder vil også det koste mindre enn å bruke charter. Det koster litt mere innsats på forhånd (og tid), men er tusen ganger bedre. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå