absinthia Skrevet 12. oktober 2013 #1 Skrevet 12. oktober 2013 Skal lage til et lite koldtbord til familie som kommer innom i morgen og trenger salatforslag. Dvs jeg har en viss anelse hva jeg kan gjøre,men tenkte jeg kunne få innspill på ett eller annet her. Dette er ingrediensene jeg har som kan passe i en salat: Isbergsalat Kinakål Tomat Agurk Mais Pasta ( muligens også ris) Potet Paprika Løk Druer Epler Gressløk Sitron Kanskje ananas Majones Hvitløk Fetaost Oliven som er marinert i chilli og hvitløk Bacon Kjøttdeig Egg Rødbeter Sylteagurk Cottage cheese Kesam Har masse forskjellige krydder og urter, samt olivenolje, div eddiker.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #2 Skrevet 12. oktober 2013 Med isberg, paprika, oliven (gjerne marinerte selv om det pleier å være kalamata), agurk, feta, rødløk og tomat så får du en deilig gresk salat og om du har ett fedd hvitløk kan du jo lage en tzatziki med kesam, hvitløk, agurk, salt og pepper?Anonymous poster hash: 5cefa...e05 2
Chloe- Skrevet 13. oktober 2013 #3 Skrevet 13. oktober 2013 Gresk salat og tzatsiki som nevnt over. Og potetsalat av potet (), løk, gressløk, majones, kesam, syltagurk og egg. Du har jo masse godt! 1
PingoPower Skrevet 13. oktober 2013 #4 Skrevet 13. oktober 2013 Med isberg, paprika, oliven (gjerne marinerte selv om det pleier å være kalamata), agurk, feta, rødløk og tomat så får du en deilig gresk salat og om du har ett fedd hvitløk kan du jo lage en tzatziki med kesam, hvitløk, agurk, salt og pepper?Anonymous poster hash: 5cefa...e05 Det skal ikke være isbergsalat (eller noen andre grønne blader) i gresk salat
Chloe- Skrevet 13. oktober 2013 #5 Skrevet 13. oktober 2013 Det skal ikke være isbergsalat (eller noen andre grønne blader) i gresk salat Da kan man vel bare kalle det en greskinspirert salat. Voila! 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #6 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg liker denne: Anonymous poster hash: 19194...c0a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå