Gjest diingo Skrevet 12. oktober 2013 #1 Skrevet 12. oktober 2013 Jeg vet om en del, men jeg leter etter en serie som tydeligvis har gått på mtv, som heter couples therapy. Noen som vet om andre nettsider jeg kan prøve? Er egentlig bare mest kjent med www.tubeplus.me
LineG Skrevet 13. oktober 2013 #2 Skrevet 13. oktober 2013 Se om dette kan være riktig, linket rett til serien. http://vodly.to/tv-2732784-Couples-Therapy Har brukt Vodly masse selv men er utrolig mye popup på siden demmes da, slik at du er klar over det
Gjest s@nd Skrevet 13. oktober 2013 #3 Skrevet 13. oktober 2013 vodly.to brukte å være en ganske god side, der man finner alt mulig. Du bør laste ned "adblock" om du skal streame der, fordi det er utrolig mye ads som popper opp når du klikker rundt. Siden ble hacket for en stund tilbake, og etter det har siden ikke funket like bra som før. Man kan f.eks. ikke bla seg videre til neste episode direkte fra den man tidligere så, noe man kunne før; nå man må tilbake og deretter klikke på den neste ep. osv. Men ellers funker den topp. Om netflix hadde lagt ut flere serier og filmer, hadde jeg brukt den siden mer.. men de er trege med sånt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå