AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #1 Skrevet 12. oktober 2013 Etter jeg var ferdig med mensen, fikk jeg utrolig mye utflod. Illeluktene utflod... Tenkte ikke noe over det fordi har alltid slitt med litt utflod etter mensen. Går på do hele tiden og kjenner at jeg må tisse mesteparten av tiden. Det har enda ikke blitt en veldig stor plage. Men nå som det har begynt å gjøre vondt når jeg skal tisse, så blir det andre plager... Har også vondt når jeg har samleie. Typen min tenker på kjønnssykdom, eller noe sånt. Men jeg har hatt fast partner i snart 3 år og vi har blitt testa før. Og det var ingenting. Vært hos gynekolog også, de prøvene var fine. Fordi jeg har slitt en del med UVI.. Når jeg først får UVI så legger jeg ikke merke til det, det var en gang jeg ikke la merke til det før det ble til nyrebekkenbetennelse. Så dette er på en måte første gang jeg får symptomer. Så da vet jeg ikke helt hva jeg skal gå etter.. Er det noen som vet hva det kan være? Anonymous poster hash: beb39...654
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #2 Skrevet 12. oktober 2013 Du kan da ha UVI og sopp/bakteriell vaginose eller hva det heter samtidig. Anonymous poster hash: 76df9...a9f
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #3 Skrevet 12. oktober 2013 Ja, hvordan undersøker man det hos legen? Når jeg tenker over det, så var jeg hos legen for en stund tilbake og de sa jeg hadde så lite hvite og røde blodlegemer. Men de ville ikke gjøre noe med det enda, pga det var så lite. Så da er det sikkert det som har har forverra seg sikkert. Da tenker jeg at jeg ringer legen på mandag. Anonymous poster hash: beb39...654
Avalon Skrevet 13. oktober 2013 #4 Skrevet 13. oktober 2013 For å finne ut om det er UVI så tisser du i et glass hos legen. Sopp og BV er det mulig du må ha en gynekologiskundersøkelse for å finne ut om det er det du har.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå