AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #1 Skrevet 12. oktober 2013 Hei, er en jente på 20 år. I det siste har jeg ofte opplevd at jeg har blitt hoven i hendene og "gripekraften" blir dårligere. Jeg er ellers sunn og frisk, har begynt å trene mer, 4 ganger i uken ca (for å ikke få dårlig samvittighet for kontingenten) Jeg er 1,75 høy og har en normal vekt på 60 kg. Kostholdet mitt er jeg veldig fornøyd med, jeg prøver å variere samtidig som jeg unner meg selv noe usunt en gang i blant. Jeg er med andre ord ikke overvektig og tror ikke jeg har noe stoffskiftesykdom. For en liten tid siden var jeg også hos legen som fortalte at jeg hadde litt høyt blodtrykk, og at det muligens skyldte p-pillene? jeg sluttet da på de, men av andre årsaker har jeg nå begynt på de igjen. Vet ikke om dette kan ha noen sammenheng med hovne hender heller? Noen som har noen tanker? Anonymous poster hash: 9c249...49f
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #2 Skrevet 12. oktober 2013 Ja, det kan være karpaltunnelsyndrom. Da kommer nerven i klem, slik at gripekraften blir dårligere Det kan opereres (liten operasjon). http://nhi.no/sykdommer/hjerne-nervesystem/nerveskader/karpaltunnelsyndrom-2418.html Men det kan sikkert være mye annet, så spør legen.Anonymous poster hash: a882d...93d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå