Gå til innhold

Hvordan respondere på hard sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg elsker å bli dominert i senga, og han jeg ligger med sier han liker å dominere jenter, men jeg må mase på han for at han skal bli hardere mot meg.. Når jeg tok opp dette med han sa han at det var fordi han synes jeg responderer litt rart når han blir litt slem.. Jeg ser ikke helt hva han mener og jeg liker det jo godt, så hvordan burde jeg egentlig respondere på sexen hans?

Anonymous poster hash: a3fb8...ddc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg elsker å bli dominert i senga, og han jeg ligger med sier han liker å dominere jenter, men jeg må mase på han for at han skal bli hardere mot meg.. Når jeg tok opp dette med han sa han at det var fordi han synes jeg responderer litt rart når han blir litt slem.. Jeg ser ikke helt hva han mener og jeg liker det jo godt, så hvordan burde jeg egentlig respondere på sexen hans?

Anonymous poster hash: a3fb8...ddc

Da må du jo spørre han hva han mener. Er det da ingen på dette forumet som SNAKKER med partneren sin?

Anonymous poster hash: 39e21...3d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Det er ingen natur i at den som er dominant også er sadistisk.

Han er dominant, og han har reagert som enhver velfungerende dom ville fungere på 'rar respons', nemlig å roe ned.

Kunne enda folk være mer presise med sine partnere, og ikke umiddelbart legge dominans og sadisme i samme kurv... sukk!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen natur i at den som er dominant også er sadistisk.

Han er dominant, og han har reagert som enhver velfungerende dom ville fungere på 'rar respons', nemlig å roe ned.

Kunne enda folk være mer presise med sine partnere, og ikke umiddelbart legge dominans og sadisme i samme kurv... sukk!

Jeg er enige at sadisme og dominans ikke har noe med hverandre å gjøre! Men føler ikke selv at jeg reagerer rart, så jeg er bare ute etter en måte å forsikkre han om at jeg liker det. Men uansett hva jeg sier så ser det ikke ut til å synke inn, så blir bare litt frustrert ;)

-TS

Anonymous poster hash: a3fb8...ddc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Snakk med ham om hva slags reaksjoner/respons han forventer å få.

Hva han er vant med.

Om din respons er veldig annerledes enn han er vant til så må det kommuniseres godt og grundig utenfor sengen.

I en rolig setting... kan dere snakke rolig sammen om hvor S han egentlig er ?

Det er mange som er både dom og S, men det er ikke slik at den som er dom også er S, - det er det jeg sier.

SM er en sport som nok er ukomfortabel for den som ikke kjenner seg igjen i tenningsmønster.

Selv eier jeg ikke ett gen i kroppen som er av SM type, så jeg tolker din partners reaksjoner utifra et dominant ståsted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan reagerer du da?

Hvis du reagerer med å kjempe imot kan det hende han er vant med jenter som gjør som han sier, og hvis du reagerer med å ligge helt stille, kan det hende han er vant med jenter som kjemper imot.

Jeg ville blitt fullstendig avtent av en partner som begynte å gråte og fortelle meg hvor verdiløs han er, mens andre ville tent på det samme. :vetikke:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen natur i at den som er dominant også er sadistisk.

Han er dominant, og han har reagert som enhver velfungerende dom ville fungere på 'rar respons', nemlig å roe ned.

Kunne enda folk være mer presise med sine partnere, og ikke umiddelbart legge dominans og sadisme i samme kurv... sukk!

Huff ja, tenk om mennesker bare hadde satt seg inn i de über-perverse aktivitetene du driver med.

Sukk :)

Anonymous poster hash: 04659...5d7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan reagerer du da?

Hvis du reagerer med å kjempe imot kan det hende han er vant med jenter som gjør som han sier, og hvis du reagerer med å ligge helt stille, kan det hende han er vant med jenter som kjemper imot.

Jeg ville blitt fullstendig avtent av en partner som begynte å gråte og fortelle meg hvor verdiløs han er, mens andre ville tent på det samme. :vetikke:

Slik jeg ser det reagerer jeg ikke på noe annen måte enn da jeg har sex ellers, så det er det jeg synes er så rart!

Anonymous poster hash: a3fb8...ddc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du for eksempel tenner på at han får deg til å gråte så er det ikke sikkert at han har lyst til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Huff ja, tenk om mennesker bare hadde satt seg inn i de über-perverse aktivitetene du driver med.

Sukk :)

Anonymous poster hash: 04659...5d7

Denne tråden handler ikke om mine aktivteter, og temaet som berøres nevner en meget vanlig misforståelse.

Du kan sende meg en PM og beklage deg... om du tør.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette kan jo ikke vi svare på. Du må spørre han hva han synes er rart med responsen din, og hva slags respons han forventer. Og gå videre derfra.



Anonymous poster hash: d2d7f...c92
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å bli dominert i senga, og han jeg ligger med sier han liker å dominere jenter, men jeg må mase på han for at han skal bli hardere mot meg.. Når jeg tok opp dette med han sa han at det var fordi han synes jeg responderer litt rart når han blir litt slem.. Jeg ser ikke helt hva han mener og jeg liker det jo godt, så hvordan burde jeg egentlig respondere på sexen hans?

Anonymous poster hash: a3fb8...ddc

Dere må snakke sammen - så lett, og så vanskelig :)

Det er ingen rett eller gal måte å reagere på hverken dominans eller sadisme. Folk er forskjellige, og det lokker fram ulike følelser - kan variere både fra person til person og fra gang til gang.

Du må fortelle hvordan det føles for deg. Hva hans handlinger og væremåte gjør med deg - både psykisk og fysisk. Å være helt åpen omkring dette kan være vanskelig, men helt nødvendig. Han må fortelle hva han ser, hvordan han opplever deg og dine reaksjoner, og hvordan han tolker sin opplevelse. Han bør også fortelle om sine behov, og hva han tenner på.

Å snakke sammen er kjernen i å bedrive SM.

Jeg reagerer med lydighet og gjør som jeg blir bedt om, utholder det som blir påført meg - men jeg sloss ikke imot. Så for en dom som er vant med å måtte overvinne og ha motstand ble mine reaksjoner et mysterium. Sånn f.eks

Anonymous poster hash: 11720...e61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...