LeaMichele Skrevet 12. oktober 2013 #1 Skrevet 12. oktober 2013 jeg har nå bytta fra iphone til samsung, og kjenner jeg begynner å angre litt. Samsung er jo ikke like lett å skjønne seg på som det iphone var. Ting jeg sliter med så langt å finne ut av, er : - hvordan forandre på kontakter etter jeg har impotert dem fra telenor kontakter. får ikke til å legge til bilde på hver av kontaktene. - når jeg får sms så kommer disse inn på mailen. jeg tror jeg må åpne mailen for å få opp meldingene, men da havner de både i mailen og i meldingsinnboksen.. noen som vet hvilke innstillinger jeg skal trykke på ? det kommer garantert flere spørsmål her
-Jiinxs- Skrevet 12. oktober 2013 #2 Skrevet 12. oktober 2013 Jeg vet ikke hvordan det er å gå ifra iPhone til Samsung, når det kommer til kontakter og slikt. Men nå som du har Samsung, måtte du ikke logge deg på med en Gmail konto? Hvis ikke så hadde jeg bare laget meg en Gmail konto, skrevet inn alle kontaktene dine der og evt legge til et bilde på hver av kontaktene dine, for å så sync mobilen din opp imot Gmail kontoen. Det med SMS dine høres rart ut, de skal da komme opp i 'meldinger'. Jeg har S4 men det kan vel ikke være så stor forskjell de to mobilene.
LeaMichele Skrevet 12. oktober 2013 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2013 Ja synes det er veldig merkelig selv.. noen ganger kommer meldinga bare på mailen,noen ganger bare på meldingsinnboksen og noen ganger begge plasser... og jeg klarer ikke finne noen innstillinger ang dette.. Jeg har laget meg en gmail konto, men den kan jeg ikke se har noe med kontaktene å gjøre? Finner ingen måte å redigere kontaktene på i det hele tatt. Detta var en vanskelig telefon,håper det blir lettere snart.
LeaMichele Skrevet 12. oktober 2013 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2013 Wee,endelig fant jeg ut av dette med kontaktene.. Men om noen skulle vite hva det er med meldingene, setter jeg stor pris på svar eller forslag
-Jiinxs- Skrevet 12. oktober 2013 #5 Skrevet 12. oktober 2013 (endret) Er det nå jeg skal spørre om nummere ditt, for å sjekke hvor min melding havner i? Kommer SMS i Gmai/E-post (appen) og det er en sms du får ikke en mail/MMS ? Løsningen til kontaktene dine, var å holde inne på en av kontaktene dine og klikke rediger? Endret 12. oktober 2013 av -Leon-
LeaMichele Skrevet 12. oktober 2013 Forfatter #6 Skrevet 12. oktober 2013 hehehe, tror det holder å teste med de ti meldingene jeg har fått i kveld og de havner i begge hver gang. Klarer ikke google meg fram til noe fornuftig heller, så får bare vente tålmodig til mandag da butikkene er åpene Ja, de kommer både i email appen, og i meldings innboksen. Og ja, det er vanlig sms. Det gir liksom ingen mening at de skal inn på mailen.. hehe nei det var ikke så enkelt, for det var jo det jeg har prøvd på. men jeg måtte forandre på hvor kontaktene skulle vises. Kunne velge mellom på enheten, fra telenor kontakter appen og sim kortet. Den måtte stå på både enheten og sim kortet samtidig. Merkelig løsning det også spør du meg
Gjest JegHeterIngenting Skrevet 12. oktober 2013 #7 Skrevet 12. oktober 2013 Er det din apple e-post meldingene kommer inn på? Har de som sender deg meldinger en iPhone?
LeaMichele Skrevet 12. oktober 2013 Forfatter #9 Skrevet 12. oktober 2013 (endret) ehm, apple epost ? ja det er kanskje den samme som jeg brukte på apple store om det er det du mener.. ? Og ja, de som sender meg mld har iphone. Er det derfor ? Vet du hvorfor det er sånn? Hva kan jeg gjøre for å slippe unna dette? Må jeg lage meg en ny mail ? Endret 12. oktober 2013 av SophiaBush
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå