Gå til innhold

Forskjellig sexlyst?


MsMax

Anbefalte innlegg

Kan et forhold mellom en med STOR sexlyst(8 ganger om dagen) og ei med så og si null sexlyst (1-2 ganger i mnd) fungere?
Tips for å øke/minske sexlyst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Minke sexlyst: få barn, lite søvn og ha en stressende jobb



Anonymous poster hash: 8c4f8...b34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hørt det der, og prøvd det, kan ha sex 4 dager på rad når jeg tvinger meg igang, men har likevel null lyst egentlig..

Føler ikke det er rett å måtte tvinge seg igang heller, blir ikke ekte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt det der, og prøvd det, kan ha sex 4 dager på rad når jeg tvinger meg igang, men har likevel null lyst egentlig..

Føler ikke det er rett å måtte tvinge seg igang heller, blir ikke ekte.

Begynn med å gå til legen - sjekk hormonnivåer. Går du på p-piller? De kan drepe sexlysten. Det er ikke normalt å ha så lav sexlyst, om en ikke har småbarn og veldig hektisk liv.

Ta det opp med legen :)

Anonymous poster hash: cf29f...2a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips for å øke/minske sexlyst?

For meg er det egentlig nesten uforståelig hvordan stor sex lyst skal kunne være et problem. Er det et såkalt konstruert i-landsproblem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også veldig lav sexlyst nå, selv om jeg vil ha det oftere enn 1-2 ganger i mnd, men jeg er jo nyforelsket med han. Jeg tror det er ppillene som dreper lysten min. Når vi har sex så er det deilig og jeg digger det, men blir liksom aldri kåt, onanerer ikke lenger heller. Er 20 år gammel.

Kan en annen type ppille endre dette? Burde jeg dra til lege?



Anonymous poster hash: c7179...7fe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det egentlig nesten uforståelig hvordan stor sex lyst skal kunne være et problem. Er det et såkalt konstruert i-landsproblem?

Er jo et problem når vedkommende ikke får tilfredsstillt den lysten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også veldig lav sexlyst nå, selv om jeg vil ha det oftere enn 1-2 ganger i mnd, men jeg er jo nyforelsket med han. Jeg tror det er ppillene som dreper lysten min. Når vi har sex så er det deilig og jeg digger det, men blir liksom aldri kåt, onanerer ikke lenger heller. Er 20 år gammel.

Kan en annen type ppille endre dette? Burde jeg dra til lege?

Anonymous poster hash: c7179...7fe

Ville tatt det opp med legen ja. Ikke normalt at ei nyforelska jente på 20 ikke har lyst på sex og ikke blir kåt.

Triste er at så mange jenter begynner på p-piller veldig unge, og som (for noen) etterhvert minker sexlysten, uten å tenke over at det ikke er sånn det skal være. Vel verdt å prøve en annen piller, eller gå over til kondomer en periode?

Anonymous poster hash: cf29f...2a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo et problem når vedkommende ikke får tilfredsstillt den lysten.

Det er nettopp det jeg har problemer med å skjønne. Hvis jeg skulle ha veldig stor sexlyst så kan man jo alltids tilfredstille seg selv. Men jeg føler jo ikke noe ubehag hvis jeg ikke får gjort det på en stund og derfor klarer jeg ikke se på sexlyst i seg selv som et problem.

Og da må jeg rett og slett si at mangel på sexlyst er et mye mer reelt og større problem. Altså, alt med måte men likevel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, nå er vel 1-2 ganger i måneden langt mer innenfor normalen enn 8 ganger om dagen så.....................uansett er det det meste mulig om man kan møtes på halveien, og om kommunikasjonen dere i mellom er krydret med forståelse, respekt og et åpent sinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nettopp det jeg har problemer med å skjønne. Hvis jeg skulle ha veldig stor sexlyst så kan man jo alltids tilfredstille seg selv. Men jeg føler jo ikke noe ubehag hvis jeg ikke får gjort det på en stund og derfor klarer jeg ikke se på sexlyst i seg selv som et problem.

Og da må jeg rett og slett si at mangel på sexlyst er et mye mer reelt og større problem. Altså, alt med måte men likevel....

Nå er det jo faktisk de som ikke blir tilfredsstillt nok med seg selv, og får fysiske reaksjoner av mangel på den nærheten, f.eks. skjelvninger, rykninger og til og med angst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan et forhold mellom en med STOR sexlyst(8 ganger om dagen) og ei med så og si null sexlyst (1-2 ganger i mnd) fungere?

Tips for å øke/minske sexlyst?

Dersom dette er deres naturlige sexlyst (begge deler er i så fall helt normalt) så nei. Hvorfor skulle en ønske seg selv så vondt?

Altså, det KAN selvsagt fungere dersom begge synes det er en god ide at parten med størst sexlyst finner seg en partner nr 2/sexvenn.

Anonymous poster hash: 77093...e61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan et forhold mellom en med STOR sexlyst(8 ganger om dagen) og ei med så og si null sexlyst (1-2 ganger i mnd) fungere?

Dette er så stort sprik at det har jeg vanskelig for å se for meg fungere tilfredsstillende for begge to. En eller begge må fire så mye på egne ønsker at dere vil ende opp som ulykkelige.

Anonymous poster hash: 2814e...2ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom dette er deres naturlige sexlyst (begge deler er i så fall helt normalt) så nei. Hvorfor skulle en ønske seg selv så vondt?

Altså, det KAN selvsagt fungere dersom begge synes det er en god ide at parten med størst sexlyst finner seg en partner nr 2/sexvenn.

Anonymous poster hash: 77093...e61

Jeg har faktisk tenkt den tanken om å be han skaffe seg en pulevenn :P

Men han vil ikke ha noen andre :)

Er ikke min naturlige (mangel) på sexlyst. Er nok mye pga hormonspiral/medisiner/depresjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Michelet

Kan et forhold mellom en med STOR sexlyst(8 ganger om dagen) og ei med så og si null sexlyst (1-2 ganger i mnd) fungere?

Tips for å øke/minske sexlyst?

Hvem har tid å ha sex 8 ganger om dagen, hver dag? :vetikke: Da gjør man stort sett ikke mer enn å ha sex,sove,spise og gå på do.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har tid å ha sex 8 ganger om dagen, hver dag? :vetikke: Da gjør man stort sett ikke mer enn å ha sex,sove,spise og gå på do.

Hahaha :D

Uten jobb og særlig med fritidsaktiviteter er jo ikke det noe problem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...