Gå til innhold

Pulevenner med fortid. Hjæælp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei er en jente på 25 som har nå en pulevenn som jeg tidligere har hatt er forhold med men da hadde vi ikke sex. Så nå som jeg endelig bestemte meg for å ha det har det seg slik at vi er nå pulevenner. Men problemet har seg slik at jeg kunne tenkt meg og bli sammen igjen og dette har jeg tatt opp. Jeg får alltid nølende svar tilbake. Men det har også vært tilfeller der jeg har ønsket og kutte ut men da kommer han krypende tilbake og han har sagt han liker meg og innser at hab vil ha meg men så går det jeg tid hvor vi bare er på samme sted. Denne mannen er noen år eldre enn meg og har en del erfaring men det har seg slikt at han mener at sexen vi har er det beste han har vært borti og at slik har han aldri opplevd det før og han har hatt seg med mange. Så jeg bare lurer på fra guttas og gjerne jenters perspektiv på hva som foregår i hodet hans.? Han er også en finansmann som er ofte på jobb og har sene vakter om dette har noe å si?

Anonymous poster hash: 966e4...89b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest badeand1

Han vil ikke slutte å ha sex med deg så derfor kommer han krypende tilbake når du avslutter det hele. Men han vil altså ikke bli sammen med deg.

Endret av Mortem
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han har sagt at han har følser men vil ikke forte seg inn i noe forhold men jeg skjønner ikke? Men med engang jeg trekker meg unna kommer han. Er som vi er 20 år igjen og driver å leker med hverandre.

Anonymous poster hash: 966e4...89b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Vel, enten så snakker han faktisk sant eller så vil han bare ha sex og ikke forhold.

Eller kanskje det er sånn "jeg har hun uansett, så jeg kan bare drøye med det forholdet" og så fort du prøver å avslutte "neineinei, jeg vil ha deg alikevel"

Jeg har virkelig ikke peiling :P Men tror mer på mitt første svar.

Endret av Mortem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

han vil vel bare ha sex ?vis dere har den beste sexen vil han vel ikke miste det... jeg vet ikke, vanskelig å vite hva han tenker.



Anonymous poster hash: 19c87...a4e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro han er gott fornøyd med sexen, og ikke noe tilsvarende å falle tilbake på.

Så ville nok ikke satset for mye på at han var ute etter forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker kanskje sexen blir ekstra spesiell for han siden han har følser?

Anonymous poster hash: 966e4...89b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...