Gå til innhold

Amazon hjelp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte en serie som består av fire bøker fra amazon, men i stedet for å få alle bøkene, fikk jeg to kopier av bok 1 i tillegg til bok 3 og 4. Jeg informerte da selgeren om det, og fikk en unnskyldning og en beskjed om at de ville sende ''a replacement set today''. Det sto ikke noe annet i meldingen.

Det jeg da lurer på, er hva de nøyaktig mener med ''replacement set'. Det jeg tenker med ''set'' er at de skal sende meg de fire nye bøkene på nytt. Jeg kjøpte jo de fire første som et 'set', men samtidig synes jeg det virker veldig rart når jeg allerede har tre av bøkene.

Det andre jeg da lurer på er om jeg må levere det ene ekstra eksemplaret av bok 1 i serien jeg bestilte? I e-posten jeg fikk av de så sto det ingenting om at jeg måtte levere tilbake noe, men jeg vet ikke helt om jeg skal tolke det som at jeg ikke skal sende det tilbake. I tillegg så var det jo de som gjorde feilen, så hvis jeg skulle sendt den tilbake (til UK), så vil jeg selvfølgelig ikke betale det selv.



Anonymous poster hash: c9aef...b6b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville tolket det som at jeg fikk ett eksemplar av boken jeg manglet, og ferdig med det. Til tross for at de kanskje har formulert seg litt dumt.

Det greieste her må jo være å faktisk kontakte de og høre hva de mente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarer ikke vanligvis folk som skriver "dytt", fryktelig uvane. Men skal gjøre et unntak nå. Hvis de ikke har bedt deg returnere boken så ville jeg ikke gjort det. Det måtte i tilfelle bli på deres regning. Jeg fikk en gang en feilsending fra dem, da beklaget de og skrev at jeg trengte ikke sende feilvaren tilbake. Sannsynligvis koster det dem mer enn det smaker hvis det ikke er en spesielt dyr vare.



Anonymous poster hash: 907d3...875
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarer ikke vanligvis folk som skriver "dytt", fryktelig uvane. Men skal gjøre et unntak nå. Hvis de ikke har bedt deg returnere boken så ville jeg ikke gjort det. Det måtte i tilfelle bli på deres regning. Jeg fikk en gang en feilsending fra dem, da beklaget de og skrev at jeg trengte ikke sende feilvaren tilbake. Sannsynligvis koster det dem mer enn det smaker hvis det ikke er en spesielt dyr vare.

Anonymous poster hash: 907d3...875

Takk for svar :)

Ogs et spørsmål: hvorfor unngår du å svare når noen skriver ''dytt''?

Anonymous poster hash: c9aef...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar :)

Ogs et spørsmål: hvorfor unngår du å svare når noen skriver ''dytt''?

Anonymous poster hash: c9aef...b6b

Fordi det er masete, og irriterende når man tror det er ny info i en tråd og det bare står dytt eller bump.

Anonymous poster hash: 907d3...875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er masete, og irriterende når man tror det er ny info i en tråd og det bare står dytt eller bump.

Anonymous poster hash: 907d3...875

Ok. Men hvordan skal man ellers få svar hvis ingen legger merke til den? Når man poster noe nytt kommer jo det opp på forsiden på ''siste innlegg'' og øverst i underforumet tråden ligger i. Da er det større sannsynlighet for at folk faktisk svarer på tråden.

Anonymous poster hash: c9aef...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Men hvordan skal man ellers få svar hvis ingen legger merke til den? Når man poster noe nytt kommer jo det opp på forsiden på ''siste innlegg'' og øverst i underforumet tråden ligger i. Da er det større sannsynlighet for at folk faktisk svarer på tråden.

Anonymous poster hash: c9aef...b6b

Du kommer unna med sånn oppførsel fordi vi andre ikke gjør det samme. Tenk hvis alle skulle dyttet sine egne tråder. Da hadde tråden din havnet fort nedover lista.

Det blir som å smake på druene i butikken. Det går greit fordi et fåtall gjør det. Men tenk hvis 300 personer som er innom butikken en dag smaker på en drue hver. Det blir noen klaser det.

Det er frekt å ta seg til rette, og dere kommer bare unna med det fordi vi andre ikke gjør det samme. Tråddyttende druesmakende krapyler er dere!

Anonymous poster hash: 1d305...c43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du dyttet klokken 18:20 og 19:11. Spamming, kalles det.



Anonymous poster hash: 08d8b...f87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...