Gå til innhold

Foretrekker du ONS eller pulevenn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men hva er da poenget med en pulevenn?

Det har jeg også lurt på. Og hva er poenget med ons? Foretrekker ingen av delene.

Anonymous poster hash: 1a70b...109

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lå med en deilig gutt jeg møtte på nach for noen helger siden og sendte han en melding ala "hei, er hjemme alene i helgen. Kom en tur da vel :)" halvannen uke senere. Gutten stilte opp han (dette, runde to, skjedde sist helg), men han kom ganske fort og sa han skulle gjøre det bedre neste gang. Jeg ba han sende meg en melding. MEN jeg har ikke hørt noe i fra han! Hva gjør at en gutt som skjønner at det er free boothy å få, ikke gidder mer? Sexen var ingenting å klage på, da jeg sugde sa han til og med "dette har du gjort før" hvilket må være bra, og han kom som sagt veldig fort, begge gangene. Så jeg spør dere (gutter helst), ville dere helst fortsatt å lete etter ONS eller bli fast med en pulevenn? Innspill på hvorfor han ikke tar kontakt etter å ha ligget med meg to ganger, ønskes også :)

Han har vel funnet ut han har et rykte å ta vare på. Ville ikke at andre skal vite at han knuller på en slut som deg.

Anonymous poster hash: 11b99...235

Skrevet

Du kan jo ikke forvente at han skal ha sex med deg hver helg selv om dere skulle være pulevenner. Du skriver jo selv at dere møttes gang nr 2 for en uke siden. Kanskje han er opptatt.

Er litt tidlig å begynne å analysere synes jeg. Hvertfall siden dette er en du visstnok ikke har følelser for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...