Gå til innhold

Blodig ONS - hva kan ha skjedd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For noen helger siden ble jeg med en gutt hjem. Vi var begge relativt bedugget og det var ganske åpenlyst hva som kom til å skje.

Han ble ikke fullt erigert, men etter hvert prøvde vi da allikevel å ha samleie. Det var så tørt, men han fortsatte.

Etterhvert ble det vått og ganske så deilig. Men væsken kom ikke fra meg, da jeg var for dehydrert til det.

Plutselig river han seg opp av sengen og skrur på lyset. Og jeg tuller ikke når jeg sier det - det så ut som et mord var begått i senga! Blod over-helvetes-alt!!! På laken, dyner, kroppene våre, i håret, osv. Jeg hadde ikke mensen.

Vi dusjet ilag, forøvrig uten å snakke særlig. Jeg spurte han om det gikk bra, og han svarte ja.. Han ga vel egentlig ingen tegn til at han hadde det vondt (men jeg vet ingenting om hva som foregikk inni hodet..). Han skiftet laken også sovnet vi og jeg tenkte ikke mer på det.

Neste morgen var det enda en blodflekk i senga. Vi smånusset litt før jeg dro hjemover.

Jeg vet ikke hvem dette var, da jeg var ute i en by jeg vanligvis ikke bruker å være i.

Hva kan ha skjedd den natten, siden det var så mye blod?



Anonymous poster hash: 5c406...30c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En av dere fikk et åpent sår i/på kjønnsorganet og det fosset ut blod siden kjønnsorganene blir fult med blod under sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedde meg i fylla en gang også, heldigvis ikke med en ONS, han fikk sår på kukken. Blødde som faen.



Anonymous poster hash: 2b47c...467
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fikk nok en rift i strengen, tviler på den røk helt, for det gjør visst veldig vondt. Holdt en god stund på med en gutt, dette skjedde en 2-3 ganger av de gangene vi hadde sex. Jeg hadde aldri opplevd det før og fikk sjokk, trodde jeg hadde fått mensen først. Den siste gangen det skjedde var når jeg sugde han, jeg var veldig forsiktig med å dra forhuden bak, så aner ikke hvordan det skjedde. Tror noen er mer utsatt for det. Plutselig begynte han å blø veldig, jeg ble ganske bekymret siden jeg ikke skjønte hva det var. Dagen etter da han hadde dratt sendte han meg melding og sa at det bare var en rift i strengen, og at det ikke var farlig. Så er nok mest sannsynlig det som skjedde med dere også, ihvertfall om blodet var helt friskt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som andre skriver, så var det sikkert strengen hans som røk.

Forøvrig ville jeg dratt til legen og testet meg for kjønnssykdommer, inkl. HIV.

Anonymous poster hash: d7a89...abd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som andre skriver, så var det sikkert strengen hans som røk.

Forøvrig ville jeg dratt til legen og testet meg for kjønnssykdommer, inkl. HIV.

Anonymous poster hash: d7a89...abd

Jepp, testet meg for alt for to dager siden!

Takk for svar alle! Satser på at det gikk fint med han :P

Anonymous poster hash: 5c406...30c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...