AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #1 Skrevet 11. oktober 2013 Kan noen forklare meg hva konisering innebærer? Gynekolog har sendt meg brev om at hun henviser meg til konisering, men ingen informasjon om hva som gjøres, om jeg må regne med å bli sykemeldt en dag eller to i forbindelse med dette, om jeg får bedøvelse, smertefullt etc.... Anonymous poster hash: 24544...f99
Gjest Sebraen Skrevet 11. oktober 2013 #2 Skrevet 11. oktober 2013 Her er masse info: http://www.oslo-universitetssykehus.no/pasient/behandlinger/Sider/konisering.aspx
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #3 Skrevet 11. oktober 2013 http://nhi.no/sykdommer/kvinne/diverse/konisering-5444.html?page=3 Jeg aner ingenting om det, men tror det kan være fint og lese linken jeg postet her=) Anonymous poster hash: d7365...031
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #4 Skrevet 11. oktober 2013 http://tidsskriftet.no/article/1791841/ Jada. fint man ikke har runda 25 en gang når man skal ha en konisering da :/ Økt risiko for senabort eller for tidlig fødsel. Som om ikke jeg synes tanken på graviditet er skummel nok fra før. haha Anonymous poster hash: 24544...f99
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå