Gå til innhold

Kaste opp etter ballespark

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det farlig å kaste opp av å ha blitt sparket hardt i ballene?

Hvorfor kaster man opp. er det av smerten?

Anonymous poster hash: d745b...83e
Videoannonse
Annonse
Gjest Elseby13
Skrevet

Man kan kaste opp av både sjokk og smerte. Hvis du er i fin form nå, er det nok ingen grunn til bekymring. Hvis du føler deg uvel og kvalm kan det kanskje være greit å kontakte lege.

Skrevet

Jeg har kastet opp av noe psykisk vondt som skjedde med meg, så kan godt forstå at man kaster opp av noen fysisk vondt.

En dame jeg kjenner kastet opp da hun fikk armen ut av ledd ... så det er en helt normal reaksjon.

Om du er bekymret kan du ringe legevakten, så slipper du å bekymre deg unødvendig. Det fins ingen dumme spørsmål, bare dumme svar.

Anonymous poster hash: 30c9d...b97
Skrevet

Det er ikke uvanlig å kaste opp av fysiske smerter, jeg har selv gjort det ved flere anledninger. Hørt at det å få et spark eller slag i ballene er ubeskrivelig vondt, så kan tenke meg at den fysiske smerten er enorm, dermed kastet du opp av den. Men ring for all del legevakten om du vil være på den helt sikre siden :)

Skrevet

Jeg holdt på å kaste opp da jeg fikk skulderen ute av ledd, ble kjempekvalm med en gang!

Det er vel en normal reaksjon på sterk, plutselig smerte.

Skrevet

Er det farlig å kaste opp av å ha blitt sparket hardt i ballene?

Hvorfor kaster man opp. er det av smerten?

Anonymous poster hash: d745b...83e

Uff, kan bare forestille meg at det må ha gjort grusomt vondt, ikke rart at du kastet opp! :(

Håper du og ballene dine har det bedre nå. :hug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...