Gå til innhold

Forstoppelse på reiser

Fremhevede innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: bf2fc...ae3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, det var ikke meningen å trykke "send" så tidlig. Men jeg skal snart ut å reise, på en lengre tur. Jeg blir ofte forstoppa når jeg reiser utenlands. Er det noen som har noen tips å komme med?

Skrevet

Ja, det som har berget meg, er rett og slett lokal yoghurt og frukt, hvis du får tak i det. Hold deg unna fint brød og brus, drikk mye vann, Du kan jo også ta med litt remedier fra apoteket i tilfelle krise, men hvis jeg var deg ville jeg testet dem hjemme først.

Anonymous poster hash: 5ebed...9a3
Skrevet

Oxytarm. Kjøpes på helsekosten.

Anonymous poster hash: 115c3...9b7
Skrevet

Ta med deg Oxytarm eller klyster.

Også bør du ikke kvie deg for å gå på do. Gå på do med en gang når du kjenner at du må! Gjør det rett før/etter du dusjer, ta med deg musikk, osv. Da roer man ned.

Anonymous poster hash: 81948...310
Skrevet

Hvitløk har en viss avførende effekt på meg.

Har også magnesiumsulfat på lur, en ss om kvelden, da løsner det neste dag!

Anonymous poster hash: 5dc79...ba4

Skrevet

Ellers er lakris en sikker vinner! (om man liker det da)

Skrevet

Grunnen er som regel at man 1) drikker alt for lite vann 2) spiser for lite fiber.

Anonymous poster hash: 610ab...235
Skrevet

Jeg blir også alltid forstoppet på reiser. Har lite med vann/fiber å gjøre, mer at alt er så unormalt, vanlige rutiner (og også dorutiner og dotidspunkt) blir forskjøvet, og så bor man ofte på lite hotellrom som man deler med flere, og ikke har lyst til å stinke ned dassen.

Jeg har bare vent meg til dette, og stresser ikke med det. for en langhelg har det i allefall lite å si om man ikke får gjort nummer to. I allefall blir ikke jeg så veldig preget av det sånn fysisk sett...

Anonymous poster hash: ca65c...198

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...