Gå til innhold

venninne som har tatt "puppeløft"


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Min trivelige og gode venninne har tatt et såkallet "puppeløft" for ei stund siden. Det som jeg synes er så pussig er at jeg opplever at hennes væremåte har forandret seg endel etter dette. Er usikker på om det er jeg som opplever henne annerledes eller om det faktisk er tilfelle at hun er annerledes??! Saken er det at hun er faktisk ikke så trivelig å verken snakke med eller¨å tilbringe tid sammen med lengre. Hun virker mindre sympatisk, kommer med nedlatende utsagn om meg og mitt utseende og det eneste hun prater om er seg selv, seg selv og atter seg selv. Syns jo dette er trist og det gjør slik at jeg orker ikke ringe til henne og har ikke særlig lyst å tilbringe tid sammen med henne. Er det noen som har opplevd noe lignende eller som har noen synspunkter på hva som foregår??

Jeg kan jo skjønne at selvtilliten hennes har fått seg et løft i takt med puppene, og jeg synes det er flott at hun har fått det gjort. Men jeg ser ikke poenget med å oppføre seg slik hun gjør. Muligens hun ikke ser det selv da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madam Felle

Om hun er så god venninne, så bør du vel kunne fortelle til henne hva du mener. Hun kan jo ikke få gjort noe med det uten at du forteller hva det er som plager deg.

Si til henne at du synes det er helt topp hva hun har gjort, og at det har gitt henne ny selvtillit. Men at hun må slutte å kritisere utseende ditt og andre sitt, for det har hun ingenting med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

uff ja, jeg bør vel ta tyren ved hornene å snakke med henne. Typisk meg og heller la være å ringe henne (vel, nå ringer jo ikke hun meg heller da...) Må nok innrømme at jeg er endel konfliktsky, så det enkleste er å unngå å nevne det (selv om hun sikkert merker at jeg blir irritert) Hvis hun fortsetter i samme stil skal jeg si fra... jeg lover :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun fortsetter i samme stil skal jeg si fra... jeg lover :sjenert:

Det tror jeg du gjør lurt i.

Det er trist å miste en god venn for at dere ikke får ryddet opp i ting. ..og er hun noe til venninne så vil hun slutte å kommentere ditt (og andres) utseende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det hender alt for ofte at mennesker som tar plastiske operasjoner, slanker seg eller på en eller annen måte forandrer utseende blir høye på pæra...

De føler vel at de plutselig har makt til å tråkke andre ned i søla. - Jeg kjenner til alt for mange eksempler på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...