Gå til innhold

Er dette ekkelt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Elseby13

Slapp nå av folkens. Man kan bruke glidemiddel til annet enn sex, feks til å føre inn tampong.

Eller så kan det hende mora har glemt at tuben ligger fremme med annen krem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg låner glidemiddel av min mor, det står jo så lett tilgjengelig og det er jo ikke akkurat leketøy, synes dere det er ekkelt?

Anonymous poster hash: d3928...7fb

Unge kvinner trenger vel ikke glidemiddel. Eller er du gutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er griseri.når jeg bruker MIN så tar jeh mens vi har sex , suging , sleiking, rompegreier..så tar jeg på kølla hans/musa mi eller (...) å VIST det da IKKE er nok tar jeg MER.å da har jeg mus-saft , ehh sikkel (??) Eller kanskje andre "safter" på min hånd.så lille venn..dette ER GRIS å lååne slikt !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Folk er utrolig hysteriske når det kommer til ting som kan relateres til sex...

Selv ser jeg ikke forskjellen på dette og å forsyne seg av ansiktskremen eller shampoen hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er griseri.når jeg bruker MIN så tar jeh mens vi har sex , suging , sleiking, rompegreier..så tar jeg på kølla hans/musa mi eller (...) å VIST det da IKKE er nok tar jeg MER.å da har jeg mus-saft , ehh sikkel (??) Eller kanskje andre "safter" på min hånd.så lille venn..dette ER GRIS å lååne slikt !!

Sitter med Leksikon her........ Masse ord assa.. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så dyrt er det vel ikke å kjøpe sin egen..?

Men det er kanskje lii flaut å stå køen på apoteket med glidemiddel i hånden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter med Leksikon her........ Masse ord assa.. :fnise:

Hehe ;) følte for å forklare bildelig..har aldri vært så flink til og ordlegge meg ;) men vist det er mangel av forståelse for ord er jeg veeldig hjelpsom til å forklare ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanderlust

Men det er kanskje lii flaut å stå køen på apoteket med glidemiddel i hånden?

Nei? I tilfelle kan man eventuelt gå på kondomeriet. Det er jo noe av det mest uskyldige en kan kjøpe der.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei? I tilfelle kan man eventuelt gå på kondomeriet. Det er jo noe av det mest uskyldige en kan kjøpe der.

Nei, egentlig ikke. Samleie er det vel mange som har. Og ikke alle går som smurt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanderlust

Nei, egentlig ikke. Samleie er det vel mange som har. Og ikke alle går som smurt.

Glidemiddel er fint å ta i bruk selv om man ikke har et problem med å bli våt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glidemiddel er fint å ta i bruk selv om man ikke har et problem med å bli våt også.

...og den vannbaserte er kjempegod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ;) følte for å forklare bildelig..har aldri vært så flink til og ordlegge meg ;) men vist det er mangel av forståelse for ord er jeg veeldig hjelpsom til å forklare ;)

Hahaaha!!! Det går bra.... I think I got the Picture really... hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er det ekkelt? Det eneste begge tar på er jo flasken... Anonymous poster hash: d3928...7fb

Etter å ha tatt på fitta eller partneren? Man kan overføre mikrober på den måten. Kjipt å smitte moren med klamydia - eller omvendt.

Anonymous poster hash: 18306...535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller ingen rolle hva vi synes. Hvis ikke det oppleves ekkelt av trådstarter selv, er det vel ikke noe problem? Er jo ingen her som skal slikke den bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange meninger fram og tilbake her ser jeg. Personligt vil jeg nok si "ting er ikke værre en du gjør det til selv"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...