Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2004 #1 Del Skrevet 1. mai 2004 Hei jenter ! Er det noen her inne som kan forklare meg hvorfor en del damer liker store hender.Jeg er en mann på 192cm over baken, med strore hender..De damene jeg har vært sammen har gitt uttrykk for at de likte de store hendene mine ...ja, de tener på det...synes de er sexy??? Jeg hører damer nevne det her inne og andre steder . Hva er så sexy da?Er det en kobling til noe annet ?en asiasjon til noe annet ?Jeg mener de fleste damer vet at det ikke er noe sammenheng mellom hender og størrelse på utstyret.Tilfeldigvis stemmer det kanskje på meg ,men men...det er ikke det damene tener på hos meg ..De har ikke vært nevneverdig opptatt av størrelsen.Jeg ville si det slik at hvis jeg hadde valget mellom å få store hender eller en stor p , da hadde jeg valgt store hender. Mvh.Mann 33. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2004 #2 Del Skrevet 1. mai 2004 Vel, hvis jeg var deg, ville jeg ikke ha innbilt meg at damer tror de er en sammenheng mellom store hender og stor p...Det blir nesten litt for dumt. Derimot er det maskulint i seg selv med store hender: det vitner jo om en "kraftig" velbygd mann med definerte hender, ikke sant? Store hender...henger vel sammen med at mannen har noe ekstra mandig ved seg. Verre enn de behøver det vel ikke å være? Akkurat som feminine og yndige damer har smale og slanke hender Mange menn foretrekke jo dette hos en kvinne..da forstår du vel hvorfor mange jenter synes det er attraktivt med "store" hender? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 1. mai 2004 #3 Del Skrevet 1. mai 2004 Jeg vet ikke helt hvorfor, men ja, store hender er sexy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 1. mai 2004 #4 Del Skrevet 1. mai 2004 Jeg er en mann på 192cm over baken Big ass mo fo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 1. mai 2004 #5 Del Skrevet 1. mai 2004 Big ass mo fo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2004 #6 Del Skrevet 1. mai 2004 Greit jenter. Den var morsom den... Skal være enig i det hehe. Men jeg er en mann på 1.92.cm over bakken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2004 #7 Del Skrevet 1. mai 2004 Greit jenter. Den var morsom den... Skal være enig i det hehe. Men jeg er en mann på 1.92.cm over bakken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 1. mai 2004 #8 Del Skrevet 1. mai 2004 Jeg legger ikke engang merke til størrelsen på hendene når jeg ser på menn, men måtte jeg velge så ville jeg foretrekke normale hender. Store hender tiltaler meg ikke. Men smaken er heldigvis som baken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laina Skrevet 1. mai 2004 #9 Del Skrevet 1. mai 2004 Men smaken er heldigvis som baken. Som den på 192 cm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 1. mai 2004 #10 Del Skrevet 1. mai 2004 Ser på hendene til en mann... det gjør jeg .. men størrelsen har ikke så mye å si... men jeg kan ikke tenke meg noe som er mer enn "mannfolk" som biter negler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 1. mai 2004 #11 Del Skrevet 1. mai 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2004 #12 Del Skrevet 1. mai 2004 Store kraftige hender ER sexy fordi: de tilhører da gjerne en stor, kraftig og maskulin kropp. En slik kropp lyser det trygghet av, og derfor liker ihvertfall jeg en stor kropp. Store hender og armer som kan holde rundt deg og "passe på deg". Etter min mening er det noe av det mest sexy hos en mann! Det er bedre det enn at en føler at en er større en typen! Det er ikke særlig maskulint. Tror det er en myte at det har en sammenheng med penis str. det var liksom noe man så på når man var fjortis, og sånn fniseemne med venninner. Jeg elsker store og kraftige hender! Synes det er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. mai 2004 #13 Del Skrevet 2. mai 2004 Jeg liker også at mannen har store hender, selv om jeg ikke setter det som noe kriterie for noe som helst. Jeg vet også at det ikke gjenspeiler størrelsen på andre ting på kroppen hans. Tenner på underarmer som er kraftige og mandige, ikke runde og babybløte, og dertil hørende never. På samme måten som brede skuldre og bred rygg tiltaler meg.... Ligger i genene spør du meg, vi må ikke glemme at vi er dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå