Gå til innhold

"Alltid" pålogget på facebook

Fremhevede innlegg

Skrevet

På facebook så har jeg valgt å hake av for at jeg står som ikke pålogget der. Jeg bruker messenger på mobilen, så jeg kan jo fint chatte med folk allikevel.

Men så ser jeg i dag plutselig på samboer ( satt ved siden av han ) sin facebook konto at jeg står som pålogget med grønt. Jeg hadde riktignok akkurat vært inne på messenger pga en melding og hadde også gått inn på FB siden til vedkommende jeg hadde fått melding fra. Men siden jeg har haket av for ikke pålogget så burde jeg vel ikke stått som grønn alliekvel?

Ofte får jeg kanksje en melding, leser og lukker den, men den er kanskje åpen allikevel, må på på oppgavebehandling på mobilen for å ta det helt bort.

Om jeg ikke går på oppgavebehandling så står jeg gjerne som pålogget i flere timer og det er irriterende. Kanksje ikke super viktig, men jeg liker ikke at det ser ut som jeg "alltid" er på.

Noen som vet hvordan jeg kan styre dette?

Slutte å bruke messenger kanskje?

Anonymous poster hash: 42c99...19a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er messenger som holder deg på ja!

Ok. Takk for svar.

Så om jeg avinnstallerer messenger og kun har facebook på mobilen, så vil jeg ikke komme på som pålogget ?

Anonymous poster hash: 36979...fa4

Skrevet

Ok. Takk for svar.

Så om jeg avinnstallerer messenger og kun har facebook på mobilen, så vil jeg ikke komme på som pålogget ?

Det er en innstilling på mobilappen hvor du kan velge om du står grønn når messenger kjører. Husker ikke helt hvor, men jeg har skrudd den av.

Skrevet

Det er en innstilling på mobilappen hvor du kan velge om du står grønn når messenger kjører. Husker ikke helt hvor, men jeg har skrudd den av.

Hmmm... er det kanskje på kontoinnstillinger eller noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...