AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #1 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg har bare 6 år med støtte igjen for høyere utdanning. Jeg er så ufattelig redd for og ikke klare å fullføre min bachelor i tide. Det eneste jeg tenker på er sjansen for å stryke. Jeg vil egentlig bare få lufte mine tankene på dette forumet. Jeg gir alltid 110 % i alt jeg gjør og jeg fikk nylig sjansen til å oppleve hvorddan det er å være student (droppet ut ) Jeg ble helt overveldet av hvor mye vi måtte lære... Noen som har noen lignende bekymringer? : Anonymous poster hash: 90b6e...6c2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #2 Skrevet 10. oktober 2013 Er du perfektsjonist? hva studerer du? Eneste er å lære å ta ting som det kommer, slik er det å være voksen. En del jobber jo ved siden av studiene i ferier og utenom skolen. Det kan være fint å ha en jobb på siden av slik at man får tankene vekk fra studiene og får arbeidslivserfaring. Anonymous poster hash: 07d59...8d9
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #3 Skrevet 10. oktober 2013 Er du perfektsjonist? hva studerer du? Eneste er å lære å ta ting som det kommer, slik er det å være voksen. En del jobber jo ved siden av studiene i ferier og utenom skolen. Det kan være fint å ha en jobb på siden av slik at man får tankene vekk fra studiene og får arbeidslivserfaring.Anonymous poster hash: 07d59...8d9 Jo, jeg er perfeksjonist. Har mye angst pga. dette Jeg vil jo prøve å gjøre andre ting imens jeg studerer selvfølgelig men den frykten for å mislykke stammer fra fortiden min og dermed litt vanskelig å ignorere... Anonymous poster hash: 90b6e...6c2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå