Gå til innhold

Bekymring som student


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har bare 6 år med støtte igjen for høyere utdanning. Jeg er så ufattelig redd for og ikke klare å fullføre min bachelor i tide. Det eneste jeg tenker på er sjansen for å stryke. Jeg vil egentlig bare få lufte mine tankene på dette forumet.

Jeg gir alltid 110 % i alt jeg gjør og jeg fikk nylig sjansen til å oppleve hvorddan det er å være student (droppet ut :( ) Jeg ble helt overveldet av hvor mye vi måtte lære...


Noen som har noen lignende bekymringer? :



Anonymous poster hash: 90b6e...6c2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du perfektsjonist? hva studerer du? Eneste er å lære å ta ting som det kommer, slik er det å være voksen. En del jobber jo ved siden av studiene i ferier og utenom skolen. Det kan være fint å ha en jobb på siden av slik at man får tankene vekk fra studiene og får arbeidslivserfaring.

Anonymous poster hash: 07d59...8d9

Skrevet

Er du perfektsjonist? hva studerer du? Eneste er å lære å ta ting som det kommer, slik er det å være voksen. En del jobber jo ved siden av studiene i ferier og utenom skolen. Det kan være fint å ha en jobb på siden av slik at man får tankene vekk fra studiene og får arbeidslivserfaring.

Anonymous poster hash: 07d59...8d9

Jo, jeg er perfeksjonist. Har mye angst pga. dette :P Jeg vil jo prøve å gjøre andre ting imens jeg studerer selvfølgelig men den frykten for å mislykke stammer fra fortiden min og dermed litt vanskelig å ignorere...

Anonymous poster hash: 90b6e...6c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...