brud080602 Skrevet 11. juni 2002 #1 Skrevet 11. juni 2002 Her kommer en liten rapport fra vår store dag.Jeg og min forlover sov over på hotell om natten så vi stod opp til en deilig frokost kl 07. Hadde time hos frisøren kl 08, så da var det igang.Frisøren hadde beregnet seg god tid så vi rakk å spise litt der også,før vi skulle kle på oss. Jeg tror aldri jeg har følt meg vakkrere enn da jeg så meg i speilen ferdig pyntet med brudekjolen og buketten. Min tilkommendes forlover kom først og han sa med tårer i øynene at han aldri hadde sett meg så pen før. Min tilkommende kom sammen med vår sønn og møtte oss alle hos frisøren, og han fikk ikke sagt noe før vi satt i baksettet i bilen, han var bare kjemperørt. Vi var hos fotografen før vielsen, så vi hadde ganske god tid før vi skulle i kirken så sjåføren kjørte til et rolig sted ved vannet hvor vi kunne slappe av å nyte litt kaldt drikke. Vi ankom kirken ett minutt på 15 så det var nøye planlagt. Når klokkene hadde ringt, og dørene gikk opp så meldte nervene seg for fullt, jeg kjente jeg skalv når jeg gikk opp gulvet å tårene randt. Det var veldig spesielt, med masse folk og musikken. Vielsen gikk kjempefort, vi hadde 2 solo sanger og 2 salmer men de 45 min føltes som 5 min. Da dørene skulle åpnes til middag satt en kamerat av mannen min å spilte piano, dette var noe den ene servitøren hadde ordnet og det var kjempehyggelig. Vi satt 2,5 timer til bords,det var kun 2 sanger, men til gjenngjeld 8 taler. Min mann holdt en kjempenydelig tale hvor han bla sa at han hadde fått akkurat den konen han ønsket seg. Jeg holdt en tale på rim med en sang i midten som jeg egentlig hadde tenkt å spille på cd, men jeg hoppet ut i det å sang selv. ÅH jeg som ikke kan synge engang,men jeg er kjempeglad for å ha gjort det. Etter middag var det brudevalsen og kakeskjæring. Vi forlot festen kl 0130, men det var noen som hadde holdt på til 0600. Morgen gaven til min mann var en tur til København, med luxus lugar. Det var kjempedeilig å slappe av noen dager sammen. Vi hadde et kjempefint bryllup, og vi koste oss kjempe mye.12
Augustbrud02 Skrevet 11. juni 2002 #2 Skrevet 11. juni 2002 Gratulerer så masse! Det hørtes utrolig nydelig ut og jeg gleder meg sånnt til det er vår dag! Håper jeg kommer til å føle meg like vakker!
'Lilly' Skrevet 11. juni 2002 #3 Skrevet 11. juni 2002 Gratulerer som frue!!! Koselig å høre at dagen deres ble så fin. Kos dere som ektepar!! kos fra lilleBRURA12
june2002 Skrevet 11. juni 2002 #4 Skrevet 11. juni 2002 Dette hørtes kjempedeilig ut! Slik vil jeg også ha det på min dag.. Gratulerer så mye! OG lykke til med ekteskapet! 12
Ruby Skrevet 11. juni 2002 #5 Skrevet 11. juni 2002 GRATULERER så mye og lykke til inn i fremtiden begge to! Alltid koselig å høre at dagen var enda bedre enn forventet! 12
Anki1971 Skrevet 16. juni 2002 #8 Skrevet 16. juni 2002 Gratulerer så mye med den overståtte dagen og som ektepar :D Høres ut som om dagen deres var fantastisk.
scorpion73 Skrevet 16. juni 2002 #9 Skrevet 16. juni 2002 Gratulerer herfra også, og lykke til i ekteskapet
scorpion73 Skrevet 16. juni 2002 #10 Skrevet 16. juni 2002 Gratulerer herfra også, og lykke til i ekteskapet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå