Gå til innhold

Depresjon og dårlige perioder

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har i ganske lange tider nå slitt med depresjoner, og jeg har ekstremt dårlig selvtillit og selvbilde. Da jeg har de dårlige periodene mine går dette veldig utover både venner og skolearbeid. All konstrasjon og hukommelse forsvinner, og jeg er så sliten at da jeg kommer hjem fra skolen setter jeg meg bare endå gråter..

Dette er jo selfølgelig veldig lite gunstig når det kommer til prøveøving osv.Jeg har ikke fortalt dette til læreren min, fordi jeg ikke ønsker at det skal bli noe problem for meg eller at det skal tolkes som at jeg trenger særbehandling eller at jeg sniker meg unna, bruker det som unskyldning osv. Men et dette noe jeg burde ta opp med læreren min?

Anonymous poster hash: 1c19a...bb3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du burde ta det opp med læreren din.

Og så burde du søke hjelp via fastlegen din. Mot milde depresjoner kan fastlegen være god nok hjelp om du har en god fastlege. Hvis ikke ville jeg søkt om henvisning til psykolog.

Jeg er i akkuret samme situasjon som deg, men jeg har nå valgt å avsutte skolegangen/sette den på pause til jeg har det bedre med meg selv :) Kjenn på det du føler er riktig, og masse lykke til <3

Skrevet

Du burde ta det opp med legen og læreren din.

Anonymous poster hash: 02efb...2f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...