AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #1 Skrevet 10. oktober 2013 ja.. føler hodet mitt eksploderer når jeg hoster :/ har nok vondt i hodet fra før av! har prøvd Ibux, men hjelper ikke.. hva gjør jeg?Anonymous poster hash: 12db5...c88
Lettpåtå Skrevet 10. oktober 2013 #2 Skrevet 10. oktober 2013 Du slår av datamaskinen. Deretter oppsøker du legen.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #3 Skrevet 10. oktober 2013 Du slår av datamaskinen. Deretter oppsøker du legen. hvorfor skal jeg oppsøke legen..?Anonymous poster hash: 12db5...c88
Lettpåtå Skrevet 10. oktober 2013 #4 Skrevet 10. oktober 2013 Fordi hodet ditt føles som det holder på å eksplodere. Tror du at noen på et nettforum kan hjelpe deg med det?
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #5 Skrevet 10. oktober 2013 Fordi hodet ditt føles som det holder på å eksplodere. Tror du at noen på et nettforum kan hjelpe deg med det? jaAnonymous poster hash: 12db5...c88
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå