AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #1 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg har idag vært superkvalm, og det kommer i slike bølger.. Jeg sliter med alvorlig angst og deperesjon, kan dette ha en sammenheng? Kjæresten er ute på by'n i kveld og, og er igrunn litt engstelig. Har tatt afipran OG prostafen, uten effekt, er muligheten at jeg har tatt for mye? Er det noe som kan hjelpe? Jeg kan ikke spy. Er veldig desp. her jeg sitter... HJELP!! Anonymous poster hash: 6a3ab...e9f
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #2 Skrevet 10. oktober 2013 Tror ikke det er noe fare, men siden du er så engstelig tror jeg det ville vært lurt av deg å ringe legevakten og få snakke med noen som kan berolige deg. Anonymous poster hash: f643f...946
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå