Gå til innhold

Hva er dette?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har idag vært superkvalm, og det kommer i slike bølger.. Jeg sliter med alvorlig angst og deperesjon, kan dette ha en sammenheng? Kjæresten er ute på by'n i kveld og, og er igrunn litt engstelig. Har tatt afipran OG prostafen, uten effekt, er muligheten at jeg har tatt for mye? Er det noe som kan hjelpe? Jeg kan ikke spy. Er veldig desp. her jeg sitter...

HJELP!!



Anonymous poster hash: 6a3ab...e9f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er noe fare, men siden du er så engstelig tror jeg det ville vært lurt av deg å ringe legevakten og få snakke med noen som kan berolige deg. :hug:



Anonymous poster hash: f643f...946

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...