Eriks Skrevet 11. oktober 2013 #21 Skrevet 11. oktober 2013 Ja... Når jeg tenker meg nøye om så kan faktisk det vere verre. Holdt på med en som kunne dukke opp utenfor døra mi om morningen fordi han ville vekke meg og få morgenkos før jobb. Selv om fyren var flott ellers så var det litt creepy å nesten titte seg over skuldera for å sjekke om han plutselig dukka opp uventa. Anonymous poster hash: e731b...369 Blir litt trist av å lese sånne innlegg. Før internett og mobilen spredde seg overalt var det hvertfall vanlig for meg å ringe på døra hos folk uanmeldt. Det var slik vi møtte hverandre. Og nå har det blitt "creepy"?
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #22 Skrevet 11. oktober 2013 Om man blir for ivrig og intens, så hender det ofte at den andre trekker seg tilbake. Da reagerer noen med å bli enda mer pågående, og det vil bare virke avtennende. Det er bedre å trekke deg tilbake litt, du har gitt signaler om at du er interessert - nå er det hans tur til å besvare det utspillet. Han virker ikke veldig interessert dessverre.Anonymous poster hash: 8eacc...c6b
Baddi Skrevet 12. oktober 2013 #23 Skrevet 12. oktober 2013 Ville sakt at det kan hende han ikke får tid eller ro til å sette seg ned å skrive når han reiser. Så ser ikke det helt galne i akkurat det.Derimot vil jeg si han ikke virker noe særlig interesert eller ivrig etter å være med deg. I forhold til uka, hadde jeg sett det an. Å latt det være en indikasjon på hvor ivrig han var..
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #24 Skrevet 12. oktober 2013 Blir litt trist av å lese sånne innlegg. Før internett og mobilen spredde seg overalt var det hvertfall vanlig for meg å ringe på døra hos folk uanmeldt. Det var slik vi møtte hverandre. Og nå har det blitt "creepy"? Skjønner hva du mener, det var nok litt dårlig forklart. Det kan vere hyggelig når folk kommer på besøk uanmeldt. I situasjonen jeg tenkte på så stod han utenfor og ringte, sendte melding og ringte på kanskje en halvtime. Dette selv om jag hadde sagt han ikke skulle komme innom på morningen. Syntest det var litt ekkelt å gå ut døra for å dra til jobb, for jeg viste ikke om han var reist eller hadde f.eks. satt seg rundt hjørnet for å vente på meg. Litt sånn stalker- tendenser. Selv om det var godt ment. Anonymous poster hash: e731b...369
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #25 Skrevet 12. oktober 2013 Om man blir for ivrig og intens, så hender det ofte at den andre trekker seg tilbake. Da reagerer noen med å bli enda mer pågående, og det vil bare virke avtennende. Det er bedre å trekke deg tilbake litt, du har gitt signaler om at du er interessert - nå er det hans tur til å besvare det utspillet. Han virker ikke veldig interessert dessverre.Anonymous poster hash: 8eacc...c6b Har ikke vert spesielt intens mot han her. Har venta og latt han ta kontakt, egentlig så mye at jeg har lurt på om det kan ha gjort han usikker. Så gjorde det vell meg usikker at han ikke forsikra meg om at alt var ok slik jeg hadde håpa. Men når jeg tenker meg om så er jo det helt vanlig at han ikke responderer på slikt. Men har nå ikke kontakta han, og vil ikke gjøre det heller. Men føler at interessen ikke er helt på topp nei, burde gjøre litt innsats for å møtes og bli kjent når vi har sjansen. Anonymous poster hash: e731b...369
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #26 Skrevet 12. oktober 2013 Ville sakt at det kan hende han ikke får tid eller ro til å sette seg ned å skrive når han reiser. Så ser ikke det helt galne i akkurat det.Derimot vil jeg si han ikke virker noe særlig interesert eller ivrig etter å være med deg. I forhold til uka, hadde jeg sett det an. Å latt det være en indikasjon på hvor ivrig han var.. Har forståelse for at det ikke blir så mange meldinger når han er på jobb, selv om en enkelt gonatt melding ville gjort alt mye bedre. Men hadde kanskje venta litt mere når han har fri. Holder han ikke "løftet" om å ta kontakt denne uka så kan det vere det samme. Har fått tenkt meg om, og synest ikke svarene hans var så ille som jeg først tenkte - ut fra hvordan han har pleid å svare tidligere. Men lar meg likevell frustrere, og må nok finne en måte å ta det opp med han om vi skal møtes igjen. Anonymous poster hash: e731b...369
Lea2 Skrevet 12. oktober 2013 #27 Skrevet 12. oktober 2013 Jeg har også opplevd sånne "stalking"-tendenser. På den tiden hadde jeg lange og tunge arbeidsdager og en ekstrajobb 2-3 kvelder i uka. Kom hjem og ville bare ha litt ro og fred. Men hver eneste dag satt typen utenfor og venta eller kjørte forbi til han så sykkelen min utenfor. Til slutt syklet jeg en omvei og gikk inn bakveien etter jobb. Det var jo ikke ham jeg mislikte... det ble bare litt mye å skulle gå rett fra jobb til å være vertinne og kjæreste uten å få puste ut, ta en dusj eller spise ei brødskive.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #28 Skrevet 12. oktober 2013 Jeg har også opplevd sånne "stalking"-tendenser. På den tiden hadde jeg lange og tunge arbeidsdager og en ekstrajobb 2-3 kvelder i uka. Kom hjem og ville bare ha litt ro og fred. Men hver eneste dag satt typen utenfor og venta eller kjørte forbi til han så sykkelen min utenfor. Til slutt syklet jeg en omvei og gikk inn bakveien etter jobb. Det var jo ikke ham jeg mislikte... det ble bare litt mye å skulle gå rett fra jobb til å være vertinne og kjæreste uten å få puste ut, ta en dusj eller spise ei brødskive. Skjønner godt, hadde litt samme følelsen når det var tidig på morningen og jeg ikke hadde planer om annet enn å gjøre meg klar og komme meg på jobb i tide. Anyway, har ikke hørt noe ennå. Han får morgendagen, men mener absolutt han burde ta seg tid til å møtes i helga når han er så lite hjemme og jeg er mye opptatt med jobb i ukedagene. Hehe, titter stadig innpå om han har vert på datingsida (har en tulleprofil som han ikke vet om). Logger han på der uten å ha sendt meg melding så er det vertfall dealbreaker. Men han kan jo fint date andre uten å vere innpå der igjen. Gleder meg nesten til helga er over, for da kan jeg trygt legge det hele bak meg om jeg ikke har hørt noe. Anonymous poster hash: e731b...369
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #29 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg svarte at det var ikke mye svar å bli klok av. Det skulle du ikke ha skrevet. Vær veldig forsiktig med kritikk og mas i startfasen, skal ikke mye til før han tenker at "hun der orker jeg ikke". Anonymous poster hash: 1487c...f03
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #30 Skrevet 13. oktober 2013 Det skulle du ikke ha skrevet. Vær veldig forsiktig med kritikk og mas i startfasen, skal ikke mye til før han tenker at "hun der orker jeg ikke". Anonymous poster hash: 1487c...f03 Sånn sett burde jeg sikkert ikke sendt han melding samme kveld i det hele. Og skjønner at den kan oppfattes litt kritisk, men jeg ble nok litt frustrert over at han aldri kan svare ordentlig og bare skriver "ok" på ja/nei spørsmål slik at jeg må gjette hva han egentlig mener. Det gjelder også helt vanlige spørsmål som f.eks. skal vi møtes klokka fem eller passer det bedre klokka seks. Nå har vi faktisk hatt kontakt i fire måneder og det er snart tre måneder siden første møte, så synest ikke det er urimelig av meg å forvente at ting går litt mer på fram nå når vi han sjansen om han faktisk ønsker å bli bedre kjent. Anonymous poster hash: e731b...369 2
Lea2 Skrevet 13. oktober 2013 #31 Skrevet 13. oktober 2013 Om han ikke tåler såpass nå.. så er det neppe noe du trenger å spare på heller 3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #32 Skrevet 13. oktober 2013 Om han ikke tåler såpass nå.. så er det neppe noe du trenger å spare på heller Enig! Han må uansett tåle at jeg er meg... Anonymous poster hash: e731b...369
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #33 Skrevet 13. oktober 2013 That's it then. Har ikke hørt noe meg, og ser han har vert inne på datingsiden. Skulle ønske han tok kontakt, så jeg fikk gleden av å avvise han... For han er jo ikke akkurat noe drømmemann, egentlig langt ifra. Bare frustrerende å oppleve at mannfolk fortsatt bare er drittsekker og ikke kan gjøre en bitteliten innsats for å vere ærlig. Skulle gjerne opplevd at ikke alle menn er slik... *sukk* Anonymous poster hash: e731b...369 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #34 Skrevet 14. oktober 2013 Du virker rimelig stalker og interessert til å være "ikke interessert". Anonymous poster hash: 0d12c...4d8
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #35 Skrevet 14. oktober 2013 Du virker rimelig stalker og interessert til å være "ikke interessert".Anonymous poster hash: 0d12c...4d8 Stalker fordi jeg følger med om han har vert på datingsiden eller ikke, regner jeg med. Mulig det, med slik har jeg vertfall fått bekrefta at han har løyet direkte til meg. Brent barn beskytter seg selv. Har aldri påstått overfor han at jeg ikke er innpå der. Og ja, jeg var i utgangspunktet veldig interessert. Det er mye med denne mannen som gjør at jeg virkelig hadde håpet dette kunne bli noe. Men samtidig er jeg ikke villig til å finne meg i hva som helst, så jeg er interessert i den mannen jeg trodde han var, men ikke i den han har vist seg å vere. Så lar jeg meg irritere litt av oppførselen, selv om jeg så klart skjønner at det ikkje har mye for seg. Anonymous poster hash: e731b...369
Lea2 Skrevet 14. oktober 2013 #36 Skrevet 14. oktober 2013 Synes du høres helt normal ut jeg til å være i dating/startfasen av noe (eller ikke). En stalker hadde muligens satt seg utenfor hjemmet hans og spanet eller rings 30 ganger hver dag. Klart det ikke er noe trivelig når den man kanskje er interessert i ikke er interessert tilbake, men det er bedre å finne det ut nå enn om et år. Og jeg tror de fleste av oss småstalker både exer og potensielle partnere i større eller mindre grad.. på facebook eller i andre sosiale medier.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #37 Skrevet 14. oktober 2013 Synes du høres helt normal ut jeg til å være i dating/startfasen av noe (eller ikke). En stalker hadde muligens satt seg utenfor hjemmet hans og spanet eller rings 30 ganger hver dag. Klart det ikke er noe trivelig når den man kanskje er interessert i ikke er interessert tilbake, men det er bedre å finne det ut nå enn om et år. Og jeg tror de fleste av oss småstalker både exer og potensielle partnere i større eller mindre grad.. på facebook eller i andre sosiale medier. Takk! Kunne kjørt fram og tilbake utenfor der han bor, ring han med skjult nummer eller prøvd å hacke profilen hans Gjør ikke mer enn jeg kan stå for og kunne fortalt han om senere om det hadde blitt seriøst. Anonymous poster hash: e731b...369
Lea2 Skrevet 14. oktober 2013 #38 Skrevet 14. oktober 2013 Trøbbelet med å småstalke sånn er at man leser ting og vet ikke bakgrunnen for det. Er ikke så lenge siden jeg gjorde det samme selv (Google is evil) og holdt på å la noe veldig bra gå rett vest. Heldigvis ga han seg ikke så lett.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #39 Skrevet 14. oktober 2013 Trøbbelet med å småstalke sånn er at man leser ting og vet ikke bakgrunnen for det. Er ikke så lenge siden jeg gjorde det samme selv (Google is evil) og holdt på å la noe veldig bra gå rett vest. Heldigvis ga han seg ikke så lett. Good for you! Informasjon kan vere farlig nok når en ikke har hele bildet. Men hurra for standhaftige menn! Anonymous poster hash: e731b...369
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå