Gå til innhold

Hvor mye utflod har dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg føler at jeg har så mye utflod, noe jeg har hatt helt siden jeg fikk det som 11-12åring. Jeg vet at alt er normalt der nede, men det er fremdeles irriterende å være hvit i trusa når dagen er over. :P Hvor mye har dere?

Anonymous poster hash: b59ba...dcf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har så mye at hvis jeg ikke bruker truseinnlegg så må jeg skifte truse oftere enn jeg er på do :( vært sånn siden jeg kom i puberteten, hvis noen vet hva som kan hjelpe så skrik ut

Anonymous poster hash: 91ec8...097

Skrevet

Utflod er bra. Du vil være fornøyd med mye saftprodukson der nede den dagen du møter en fyr med stooort utstyr. Gled deg :)

Anonymous poster hash: 89bfa...854
Skrevet

Utflod er bra. Du vil være fornøyd med mye saftprodukson der nede den dagen du møter en fyr med stooort utstyr. Gled deg :)

Anonymous poster hash: 89bfa...854

Utflod er ikke den samme saftproduksjonen som kommer når man er kåt... Man kan være "tørr" nedentil selv om har utflod:)

Skrevet

Har så mye at hvis jeg ikke bruker truseinnlegg så må jeg skifte truse oftere enn jeg er på do :( vært sånn siden jeg kom i puberteten, hvis noen vet hva som kan hjelpe så skrik ut

Å ikke bruke truseinnlegg hjelper faktisk. Når du bruker truseinnlegg så blir utfloden økt.

Anonymous poster hash: 747dd...059

Skrevet

Å ikke bruke truseinnlegg hjelper faktisk. Når du bruker truseinnlegg så blir utfloden økt. Anonymous poster hash: 747dd...059

Jeg vet det, men det blir så vått og da begynner det å klø. Går uten truseinnlegg hjemme og om natta og bruker bomullstruser.

Skrevet

Jeg har veldig lite, sånn at det aldri er vått eller rester i trusa (kanskje en dråpe eller to av og til). Men hadde en periode der jeg slet med ubalanse. Da var det mer og litt gul/grå. Utfloden skal være blank.

Anonymous poster hash: 7de82...ead

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...